Den andre sesongen av Anne Holts Modus får premiere 2. november

Den andre sesongen av dramathrilleren ”Modus” er mildt sagt stjernespekket. Internasjonale stjerner som Kim Cattrall, Greg Wise og Billy Campbell har roller i sesong 2 av ”Modus” som er en originalserie fra C More. Anne Holt står bak historien og er i tillegg produsent for "Modus" - sesong 2, som får premiere 2. november på C More og TV 2 Sumo.

Spenning, kjærlighet, hevn og skjulte hemmeligheter kan true med å ødelegge alt. Når andre sesong av ”Modus” innledes er den amerikanske presidenten Helen Tyler (Kim Cattrall) på statsbesøk i Stockholm når hun under mystiske omstendigheter forsvinner sporløst. Samtidig med det intensive politiarbeidet pågår det også en maktkamp mellom USA som er i sjokk og Sverige som ansvarlige. Trusselen mot en av verdens mest mektige personer ryster hele verden. Inger Johanne (Melinda Kinnaman) og Ingvar (Henrik Norlén) blir trukket inn i jakten på sannheten, men snart blir det klart man ikke kan stole på noen...

Samtidig befinner Inger Johanne og Ingvar seg i sitt livs største forandring, nå som de har flyttet sammen og venter barn. Alt tilspisses når Warren Schifford (Gred Wise), Inger Johannes tidligere mentor fra FBI og presidentens høyre hånd, dukker opp. Hans uventede ankomst tvinger Inger Johanne til å konfrontere vonde hemmeligheter, når Warren graver i hennes fortid.

Den andre sesongen av ”Modus” er en historie om bedrag, hevn og moralske problemstillinger. Om skjulte hemmeligheter som kan snu opp ned på alt – dersom de kommer frem, og hvor mye hver og en er villige til å ofre for å bevare de skjult.

Modus – sesong 2, får norgespremiere 2. november på C More og TV 2 Sumo.
To episoder vises premieredagen, og deretter en episode i uken.

Påsynskopi:
Episode 1
Episode 2

Modus - sesong 2, vil også vises på TV 2 i begynnelsen av 2018.

For mer informasjon, bilder og tilgang til påsynskopier – ta kontakt med Nina Engh, tlf. 916 05 816 eller nina.engh@tv2.no.

Nina EnghKommunikasjonsrådgiver Pressekontakt for utenlandske serier, Hotel Cæsar, Bloggerne, Premier League og Kjære mamma.

916 05 816nina.engh@tv2.no