Delta fra Mumford & Sons ute i dag

Mumford & Sons er i dag ute med det nye albumet Delta. Dette er det fjerde studioalbumet i rekken og følger opp tidligere suksesser som Wilder Mind (2015), Babel (2012) og Sigh No More (2010).

Første smakebit ut var fengende "Guiding Light" som har vært listet på P3 i hele høst.

Albumet er spilt inn i The Church Studios i London og produsert av Paul Epworth.

Mumford & Sons legger ut på verdensturné i forbindelse med det nye albumet og søndag 19. mai besøker de Oslo Spektrum.

I morgen kveld kan du se dem på Skavlan på TV2 kl. 22:15.

Nyhetsbrev fra Universal Music10.5.2019 10:56:24 CESTPressemelding

Brandon Jenner ute med ny låt! “TOUGH LOVE” FROM AVICII’s ALBUM TIM OUT NOW MUSIKKEN FRA ALADDIN – MED ZAYN, WILL SMITH OG DJ KHALED Kevin Boine teamer opp med Martine Lunde på ny single Ny sommerhit fra Freddy Kalas Mowatt er klar med sin første singel «Figaro», med en tilhørende musikkvideo i forrykende Mowatt-stil. Britiske James Bay slapp i dag ER’en “Oh My Messy Mind”, som inneholder den nye singelen “Bad” og “Peer Pressure” med Julia Michaels. Bay fikk sitt store gjennombrudd med albumet “Chaos And The Calm”, som inneholdt hitlåter som “Let it Go” og “Hold Back The River”. Den produktive rapperen Logic slapp I dag albumet “Confessions Of A Dangerous Mind”. Albumet inneholder blant annet “Homicide” ft. Eminem, som for øyeblikket er den 5. mest streamede låten I verden på Spotify. R&B-sangeren Jhene Aiko slapp låta “Triggered (Freestyle)” på onsdag. Tilhørende video ble også sluppet samme dag, se den HER. Elvis Costello & The Imposters slipper digital versjon av deres EP “Purse”. E

Mowatt slipper låten "Figaro"10.5.2019 10:50:51 CESTPressemelding

Anders Mowatt – en moderne showman, RnB-artist og storsjarmør som på lik linje med sine all-time favorittartister, Justin Timberlake og Chris Brown, leverer gode vibber, dansbare låter og moves fra en annen verden. Oppvokst på Landås i Bergen, ble han tidlig introdusert for amerikansk hip-hop og RnB gjennom sine to eldre brødre. Gløden for å stå på scenen fikk han etter at han ble med i bandet til en av brødrene sine. Gjennom tre år i bandet fikk han god erfaring med både låtskriving og liveopptredener på flere av Bergens scener. Etter at kompisene hans endelig klarte å overtale han til å melde seg på Idol, var Anders fortsatt usikker på hva konkurransen kunne bringe. «I ettertid kan jeg jo ikke være annet enn superhappy med utfallet!» sier Mowatt, som endte opp på en god 6. plass i sangkonkurransen, med over 400 000 streams og 130 000 visninger på YouTube i bagasjen. Et godt grunnlag når han nå endelig er klar for å gi ut sin egen musikk. Nå er Mowatt signert til Universal Music Norge