deLillos & No. 4 ute med ny låt

10.3.2017 08:04 | Drabant Music

Noen ganger kommer det låter som umiddelbart setter seg som støpt til hjernen.

deLillos & No. 4. Foto:
Ken Ingwersen
deLillos & No. 4. Foto: Ken Ingwersen

«Halvveis rundt jorden» er en slik låt. Hør den på SpotifyiTunes eller Tidal!

Låten, som er den første singelen fra deLillos sitt kommende album La oss bli fri for all nostalgi, er skrevet av Lars Lillo-Stenberg og Ingeborg Maria Mohn fra No. 4. Den er spilt inn live, rundt én enkelt stereomikrofon, i villaen Løkken Nøisomhed i Oslo med fans, venner og familie tilstede.

I videoen under kan du se hvordan innspillingen gikk til:

La oss bli fri for all nostalgi slippes 21. april og blir bandets syttende studioalbum.

// Følg deLillos på Facebook, Instagram og Twitter for oppdateringer.

deLillos & No. 4. Foto:
Ken Ingwersen
deLillos & No. 4. Foto: Ken Ingwersen

Vi representerer CC Cowboys, Casa Murilo, deLillos, Munroe/Knutsen, Pine Lake, Janelle Kroll, The Dogs, Inge Bremnes, Frøder, Magnus Berg, Raga Rockers, daelen, Jess Morgan, Viktor Wilhelmsen, LILA, Zuma, The Modern Times, Michael Krohn, Undr, Natasja Holmboe, Waaktaar & Zoe, Marcus Dale, Tommy Tokyo og Knut Anders Sørum.

Marcus Dale signerer med Drabant Music og gir ut debutsingel18.8.2017 08:28Pressemelding

Selv om Marcus Dale kun så vidt har rukket å fylle 16 år, gir han i dag ut sin aller første singel. Hør «Lights» her! Det unge, norske, fremadstormende produsent-talentet flyttet fra Drammen til Malaga som 3-åring sammen med familien. Han nærmest "låste seg inne" på gutterommet hjemme hos mamma og pappa da han som 13-åring forelsket seg i hans første miksebord. Etter et par år med hard jobbing, ble innsatsen belønnet ved at han i 2016 ble invitert til Berlin av Sony ATV for å jobbe sammen med flere dyktige låtskrivere. Allerede på flyet på vei til Berlin fikk han ideen til «Lights», og sammen med låtskriveren Katharina Held ble låten ferdigstilt i løpet av kort tid.  Med seg på vokal har han bergensjenta Maria Aasen (18). «Lights» er en energisk og dansbar feelgood-låt med en dæsj attitude.  Marcus Dale er signert til Drabant Music og Controverse Publishing.  Spotify // Facebook // Instagram

Viktor Wilhelmsen slipper sin første norskspråklige singel11.8.2017 09:14Pressemelding

Etter at Viktor Wilhelmsen kom over en sliten kassegitar til 150 kr på Fretex, begynte han å skrive sanger som resulterte i debut-EPen «Miles To Go Before I Sleep» (2014) og hans første fullengder «Riddles and Rhymes» (2015). Etter to utgivelser på engelsk, har finnmarkingen nå tatt i bruk morsmålet på sitt nye materiale. På det kommende albumet «Stjolne mea» byr Wilhelmsen på sju sterke og personlige spor på egen dialekt. Første singel ut er «Til en venn».