DEFA

DEFA rekrutterer til global digital satsning.

29.11.2016 13:10 | DEFA

DEFA AS startet i november rekrutteringen til en rekke stillinger som vil bli sentrale i neste fase av en global satsning på digitale løsninger. DEFA har de siste årene utviklet unik teknologi som skal imøtekomme et økende behov for dokumentasjon av tid og transport i en stadig mer mobil og kompleks arbeidshverdag. I dag regnes 75% av arbeidstakere i Europa og USA som helt eller delvis mobile, og dette markedet vil bare fortsette å vokse de neste årene.

Skal bli verdensledende på mobile digitale løsninger for fremtidens arbeidsliv.

«Vi ser at økt mobilitet og fleksibel arbeidshverdag kombinert med store endringer i folks reisevaner skaper store utfordringer med å holde styr på egen tidsbruk», sier Anders Granquist, Business Development Director i DEFA. «Våre mobile løsninger skal enkelt og presist ta hånd om all relevant dokumentasjon for brukeren, slik at all slags arbeidstakere og arbeidsgivere kan bruke tiden mer produktivt. Menneskene vi nå leter etter vil spille en avgjørende rolle i å videreutvikle våre tjenester, og i å bygge dem opp både nasjonalt og internasjonalt».

DEFAs tar i bruk kunstig intelligens og analyse av en rekke ulike datakilder for å gi brukerens all relevant informasjon i en detaljert, daglig tidslinje. Ved hjelp av en brukervennlig mobilapplikasjon kan brukeren raskt behandle og få innsikt i informasjon, og eksportere rapporter som kan brukes til fakturering, timeføring, kjøregodtgjørelse eller skatteformål.

DEFA har lang erfaring og stor kompetanse på mobile løsninger for sporing og styring. DEFAs digitale kompetanse er nå samlet i Trondheim og i Oslo, der også den videre satsingen vil finne sted.

Bård Klungseth, CEO
Mail: bard.klungseth@defa.com
Mobil: +47 930 37 858

Anders Granquist, Business Development Director
Mail: anders.granquist@defa.com
Mobil: +47 92402585

Om DEFA

DEFA
Slependveien 108, Box 370
1396 Billingstad

+47 32 06 77 00http://www.defa.com

Om DEFA: DEFA AS er et innovativt teknologi- og produksjonsselskap i stadig utvikling. Vi har over 400 ansatte på tre kontinenter, og tilbyr allerede verdifulle digitale tjenester til tusenvis av betalende kunder over hele Europa. Vi har et dedikert R&D team som består av mer enn 50 høyt kvalifiserte mennesker. www.defa.com

Følg saker fra DEFA

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra DEFA på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra DEFA