Coop tilbakekaller Coop tennvæske

Coop tilbakekaller Coop tennvæske 1 liter fra sine butikker grunnet feil på kapsel.

Dette gjelder produkter som er merket med følgende batchnummer og produksjonsdato:

Batchnummer: 6067792. Produksjonsdato: 24.01.18

• Batchnummer: 6068100. Produksjonsdato: 30.01.18
  • Batchnummer: 6068100. Produksjonsdato: 31.01.18
  • Batchnummer: 6067565. Produksjonsdato: 09.01.18
  • Batchnummer: 6067565. Produksjonsdato. 10.01.18

Innsatsen i kapselen har en feil som gjør at den enten ikke setter seg fast, eller vil kunne løsne under bruk.

- Vi setter våre kunders sikkerhet høyt, og vi tar ingen sjanser. Derfor tilbakekaller vi det berørte partiet, da denne feilen fører til risiko for at uhell med åpen flamme kan oppstå, sier Coops kommunikasjonssjef Harald Kristiansen.

Kristiansen anbefaler forbrukere som har kjøpt dette produktet med oppgitt batchnummer og produksjonsdato å levere produktet tilbake til butikk slik at de kan få pengene tilbake.