Coop tilbakekaller ABC Rangle

Coop tilbakekaller ABC Rangle med EAN 4006592413057.

Coop tilbakekaller ABC Rangle.

Årsaken for tilbakekallingen er at lokket kan løsne og små deler falle ut.

Produktet leveres i tre ulike farger.

-Vi har undersøkt produktet nøye og mener det ikke holder den kvaliteten vi krever. Derfor tilbakekalles produktet, sier Harald Kristiansen, kommunikasjonssjef i Coop Norge.

ABC Rangle til baby har en pris på 49 kroner og er solgt hos Obs, Extra og Coop Prix. Produktet fjernes nå fra alle butikker.

- Vi beklager dette og oppfordrer kunder som har kjøpt produktet om å returnere det til butikk. Kundene vil få pengene tilbake, sier Kristiansen.

Coop tilbakekaller ABC Rangle.

Coop er Norges nest største dagligvareaktør og driver i dag ca. 1 250 dagligvarebutikker innenfor seks kjedekonsepter: Obs, Extra, Coop Prix, Coop Mega, Coop Marked og Matkroken. I tillegg driver Coop ca. 120 byggevarehus i kjedene Obs BYGG og Coop Byggmix. Coop har også flere faghandelsprofiler i ulike bransjer, for eksempel elektro. Coop eies av kundene gjennom deres medlemskap i deres lokale samvirkelag. Coop har i dag 1,7 millioner medlemmer/medeiere. Samvirkelagene eier fellesorganisasjonen Coop Norge som administrerer og drifter alle fellesoppgaver for lagene.

Venter eksplosjon i salget av grillmat24.7.2019 08:00:00 CESTPressemelding

Aldri har grillmaten vært sunnere. Laks, ørret, kylling og scampi er alle på topplista over grillprodukter det selges mest av i Coops dagligvarebutikker. I tillegg har salget av vegetarburgere doblet seg. - Aldri før har vel grillmaten vært sunnere, sier kommunikasjonsjef Harald Kristiansen i Coop Norge. Grillkongene i Norge er fortsatt ganske tradisjonelle med grillfilet, grillribbe og sommerkoteletter som sikre klassikere, sammen med hamburger- og pølsebrød. - Men det er overraskende og gledelig at stadig flere og flere legger sunne produkter som fisk og kylling på grillen, sier Harald Kristiansen i Coop Norge. Burgere og pølser er fortsatt sikre vinnere, men fordi utvalget av ulike produkter er blitt større, forsvinner de fra topp 10-listen. Et produkt i kraftig vekst er Coops vegetarburgere. Disse ble lansert for tre år siden som en del av produktserien Coop Vegetardag, som har blitt ytterligere utvidet foran årets grillsesong. - Så langt i sommer har kundene våre, som er de som ei