Coop Finnmark: en dypt tragisk hendelse

Ledelsen og ansatte i Coop Finnmark er i stor sorg etter at en kollega mistet livet lørdag kveld. 18-åringen var deltidsansatt hos Coop Byggmix Vadsø, og var på jobb sammen med to andre kollegaer da den tragiske hendelsen skjedde.

- Det er med stor sorg at vi har mottatt melding om at en av våre medarbeidere døde som følge av skadene han ble påført i den tragiske hendelsen i går kveld. Våre tanker og dypeste medfølelse går til familie, kollegaer og etterlatte, sier Jan-Ivar Alsén, administrerende direktør i Coop Finnmark.

De ansatte vil bli fulgt av helsepersonell og kriseteam i dagene og ukene som kommer. Butikken vil være stengt inntil videre.

- De ansatte ved butikken blir nå fulgt opp av Coop Finnmark og kommunens kriseteam. Det er mange ubesvarte spørsmål om hendelsesforløpet og saken etterforskes nå av politiet, sier Alsén.