Coop feirer Valentine med fruktige fristelser

12.2.2016 13:00 | Coop Norge

Søndag 14. februar feirer vi Valentine, kjærlighetens dag. Flere og flere markerer dagen, men man trenger ikke å kjøpe dyre gaver for å vise at man bryr seg om den nærmeste.

Jordbær i hjerteformet emballasje.

Hjerteformet beger med Jordbær
Til Valentine vil Coop selge 24 tonn med jordbær – i hjerteformet beger. Hjerteformede, rubinrøde og fulle av smak –jordbær gir deg den ultimate smaken av sommer og oser av kjærlighet.

Hjerteformet pakke med Pink Lady-epler
For omkring femten år siden ga en epledyrker kona si en blomsterbukett til valentinsdagen som blomsterhandleren hadde pyntet med et Pink Lady-eple og en liten lapp med teksten: «Kjærlighetseple til å bite i, sammen». I år kommer Pink Lady i hjerteformet emballasje i Coops butikker. Coop regner med å selge to semitrailere med Pink Lady til Valentine.

Tips: Lag sjokoladefondue med eple og jordbær
Så enkelt - og så godt! Smelt melkesjokolade i vannbad. Rens jordbær og del opp epler. Dypp eple og jordbær i varm sjokolade og nyt det sammen med din kjære.

Jordbær i hjerteformet emballasje.
Pink Lady, i hjerteformet emballasje.