Comet Kid sparker igang turné med en akustisk gavepakke!

Livesensasjonen Comet Kid har turnert land og strand rundt med sin uptempo indierock i kjølvannet av deres siste utgivelse ”Halley”. Men, ved noen anledninger har bandet fått muligheten til å kle musikken i en akustisk drakt, og spille for dedikerte fans i mer intime settinger.

Artwork

Tilbakemeldingene på disse konsertene har vært så gode, at vi bestemte oss for å prøve å spille inn en utgivelse med bare akustiske instrumenter”, sier Andreas Kjøll, vokalist i Comet Kid. ”Vi dro til det naturskjønne studioet Ocean Sound Recordings på Giske utenfor Ålesund, lot teipen gå og spilte i noen dager”.

Resultatet kan høres i dag, 17.november, Acoustic Sessions slippes via Sony Music Norway. Utgivelsen har seks spor, hvorav fem tidligere hits og en nyinnspilling, låten ”Little Lady”.

”Little Lady var et morsomt prosjekt for oss, der vi fikk muligheten til å lage en ny låt med et mer intimt uttrykk, og hvor hele bandet kan kore simultant, nesten et lite stykke Nashville oppe på den nord-vestnorske kysten”, ler Svein-Inge Bjørkedal, trommis og stolt innehaver av ny, rutete skjorte.

Comet Kid gjør et knippe akustiske konserter i forbindelse med utgivelsen:

17. nov – Litteraturhuset, Fredrikstad

18. nov – Rakkestad Kulturhus

19. nov – Kulturkirken Jakob, Oslo

24. nov – Byscenen, Trondheim

25. nov – Kvarteret, Bergen

26. nov – Cafe Stift, Lillehammer

10. des – Parkteatret, Oslo (Yngling, under 18-konsert)

Hør "Acoustic Sessions" her: https://lnk.to/CometKidAcousticSessions

Artwork
Photo credit: Calle Huth

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!