CLMD slipper video til "Never Wanna Lose You"!

Etter å ha passert en million streams på den allerede sertifiserte sommerhiten med Justine Skye og Jesper Jenset, slipper CLMD en cinematisk musikkvideoperle til singelen "Never Wanna Lose You". Den talentfulle og erfarne regissøren Frederic Esnault står bak musikkvideoen, og legger virkelig listen høyt for dette postapokalyptiske ravepartyet!

Se "Never Wanna Lose You" her!

På "Never Wanna Lose You" teamer CLMD opp med amerikanske Justine Skye - signert hos Roc Nation og kjennetegnes på sin sjelfulle stemme og motebevisste fremtoning - og norske Jesper Jenset, som eksploderte på den internasjonale musikkscenen med sin hitsingel "High" i 2016.

"The world is on the verge of collapse and the government has ordered the young to rebuild society.
All activities such as dancing and partying are strictly forbidden.
As a result, CLMD hosts illegal forest raves to keep the spirit alive.
But with government drones tracking your every move, it could quickly cost your life…"

Musikkvideoen til "Never Wanna Lose You" er ute på alle plattformer nå.

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!