CLMD slipper video til "Never Wanna Lose You"!

Etter å ha passert en million streams på den allerede sertifiserte sommerhiten med Justine Skye og Jesper Jenset, slipper CLMD en cinematisk musikkvideoperle til singelen "Never Wanna Lose You". Den talentfulle og erfarne regissøren Frederic Esnault står bak musikkvideoen, og legger virkelig listen høyt for dette postapokalyptiske ravepartyet!

Se "Never Wanna Lose You" her!

På "Never Wanna Lose You" teamer CLMD opp med amerikanske Justine Skye - signert hos Roc Nation og kjennetegnes på sin sjelfulle stemme og motebevisste fremtoning - og norske Jesper Jenset, som eksploderte på den internasjonale musikkscenen med sin hitsingel "High" i 2016.

"The world is on the verge of collapse and the government has ordered the young to rebuild society.
All activities such as dancing and partying are strictly forbidden.
As a result, CLMD hosts illegal forest raves to keep the spirit alive.
But with government drones tracking your every move, it could quickly cost your life…"

Musikkvideoen til "Never Wanna Lose You" er ute på alle plattformer nå.