Claus Lundekvam aktuell med selvbiografi

16.8.2015 20:10 | Cappelen Damm AS

En hudløs og ærlig fotballbok Claus Lundekvams fotballkarriere er en suksesshistorie uten sidestykke like mye som livet etterpå er historien om en nedtur av de sjeldne. Fredag 28 august lanserer Cappelen Damm selvbiografien "En kamp til".

I sin selvbiografi forteller Lundekvam åpent om det rastløse livet som fotballspiller i verdens mest populære liga. Om tøffe kamper, på banen og i garderoben, om fuktige bussturer tilbake fra Old Trafford, om Gordon Strachans eksplosive raseri, om frykten for Michael Owen og Thierry Henry, og om det evig tilbakevendende slitet for å unngå nedrykk.

Åpent publikumsarrangement
Tirsdag 1 september er det åpent publikumsarrangement på Vulkan Arena i Oslo, klokken 19:00 https://www.facebook.com/events/1891079654450822/
Claus Lundekvam intervjues her av redaktør i Bok365 og tidligere sportsanker i TV2, Atle Nielsen. Det blir også musikalsk innslag ved Ronnie MAG Larsen og venner fra The Margarets m.m.

Torsdag 3 september klokken 1900 blir det også publikumsarrangement på Litteraturhuset i Bergen. Her er det Davy Wathne som møter Claus Lundekvam til samtale på scenen.

Velkommen!