Circle K-talent blant topp 10 i Årets Unge Leder

Christian Stålem, B2B-direktør i Circle K Norge AS er blant topp 10 i den prestisjefylte kåringen av Årets Unge Leder 2018 i regi av Assessit. Det er andre gang på knappe tre år at en ung Circle K-medarbeider er blant de ti beste i denne kåringen. I 2016 gikk Christian Granly, i dag HR-direktør, til topps.

- Jeg er overrasket og veldig, veldig glad glad for denne hederen. Jeg jobber i et selskap med mange flinke mennesker. Vi støtter hverandre, vi er et sterkt team i Circle K Norge og på den måten skaper vi resultater, sier Christian Stålem, Senior Director B2B i Circle K Norge.

Norgessjefen i Circle K, Christoffer Sundby har Christian Stålem i sin ledergruppe og er ikke overrasket at han er blant topp 10 i Årets Unge Leder 2018.

- Christian er kommersielt klok og utfordrende på en måte som over tid setter medarbeiderne hans i stand til å gjøre jobben. Dette skaper ikke bare resultater på kort sikt, det skaper varige endringer som løfter hele organisasjonen til et nytt nivå.

Sundby og Stålem har jobbet tett sammen det siste halvannet året, en periode hvor Christian Stålem har hatt ansvaret for hele den norske B2B-forretningen, med blant annet salg, kundeservice, drift, kategori, prising, kreditt og nettverk.

- Christian er alltid tilgjengelig og ekstremt tett på, både i detalj og i bredde, og gjennom forståelse for detaljene kommer bredden. I Christian har vi et fyrtårn som gir rom, retning og trygghet i egne rekker, og til kunder, sier Christoffer Sundby, norgessjef i Circle K.

Årets Unge Ledere er en kåring i regi av konsulentselskapet Assessit og har blitt gjennomført hvert år siden 2009. Årets Unge Ledere tester, utfordrer og evaluerer Norges beste unge ledere. Alle kandidater har vært igjennom et avansert batteri av tester samt oppgaver.

Konseptet er basert på solid internasjonal forskning og vinnerne av Årets Unge Ledere er valgt ut blant ca. 200 unge ledere. Årets kåring fant sted under en stor lederkonferanse på Hotell Scandic Fornebu i Oslo tirsdag denne uken.

Her er de 10 vinnerne:

1. Jakob Vårdal (36), Leder bedrift og investering i marked, Storebrand Livsforsikring
  2. Trygg-Hauger (36), Administrerende direktør, Clas Ohlson AS
  3. Krog (39), Head of Danske Direct, Danske Bank

4.–10. plass, urangert

• Christian Stålem (36), Sr. Director B2B & Cards, Circle K Norge AS, Circle K
    Kristofer Eastwood (36), F&B Manager, Clarion Hotel Ernst
  • Rose Paulsen (28), Avdelingsleder, DnB
  • Ørjan Dahl (39), Økonomisjef, Indre Fosen kommune
  • Claus Lorentzen (37), Helping you succeed in digital sales and marketing, HCL Nordic
  • Linde Marie Østgaard Kjøglum (30), Regionleder, Kremmerhuset
  • Eirik Andreas Mork (38), Butikkleder, Fretex Miljø AS