Christel Alsos ute med ny singel og musikkvideo

Etter radiosuksess med singlene «Milestone» og «Something Good ft. Thomas Dybdahl», er det klart for ny singel med musikkvideo fra Christel Alsos.

«Two More Days er en historie sett i etterpåklokskapens lys. Hva hadde disse to dagene forandret, hva hadde det ført til og var det til det beste? Noen spørsmål slutter man aldri å stille seg, og noen ting går aldri over.» - Christel Alsos

Hør "Two More Days" her:

Se musikkvideoen her:

«Two More Days» er tredje singel ut fra albumet «At That Time of The Night» som ble sluppet 30. september 2016.

Den store stemmen fra nord markerte sitt 10-årsjubileum som artist med platen «At That Time Of The Night». Christel tar oss med inn i sine aller mest sårbare og sentimentale timer – til den tiden på natten der tanker og følelser man for lengst har forlatt, men kanskje ikke gjort seg helt ferdig med, kommer tilbake, når man kanskje minst forventer det.

Siden Christel Alsos entret den norske musikkscenen for ti år siden, er hun blitt en betydningsfull artist på den skandinaviske stjernehimmelen og kjent for sin særegne stemme.

Christel Alsos (31) kommer fra Fauske i Nordland. Hun debuterte som artist i 2006 med singelen «Come On». Alsos slapp sitt debutalbumet «Closing the Distance» i 2007 og ble med dette en av våre bestselgende artister samme år. Siden har hun hatt en rekke suksessfulle radiosingler, samt flere låter i internasjonale TV-serier som bl.a The Vampire Diaries.

Turnédatoer:

Tors 2/2 Bodø Jazz Open (turnéstart)
Lør 4/2 Stokmarknes, Hurtigrutens Hus
Tors 9/2 Ålesund, Terminalen Byscene
Fre 10/2 Fosnavåg Konserthus
Tirs 14/2 Bergen Live session, Lille Ole Bull
Tors 16/2 Drammens Teater
Fre 17/2: Oslo Konserthus
Lør 18/2 Porsgrunn, Ælvespeilet
Fre 3/3 Halden, Brygga Kultursal

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.