Sony Music NorwaySony Music Norway

Centralmassivet – Nytt album fra Thåström!

Den etterlengtede oppfølgeren til Thåströms «Den morronen» slippes til høsten! Albumet heter Centralmassivet, og slippes 29. september, mindre enn to uker før turnépremieren i Gøteborg den 11. oktober.

Artisten slipper en smakebit av albumet allerede 1. spetember, når den dansbare og hypnotiserende singelen Körkarlen slippes.

Centralmassivet er spilt inn av Thåström og Niklas Hellberg (kjent fra Thåströms liveband) i Hansastudio i Berlin, og er mikset av annerkjente Michael Ilbert.

Centralmassivet:
1 Bluesen i Malmö
2 Körkarlen
3 Centralmassivet
4 Old Point Bar
5 Låt det goda
6 Aldrig av med varandra
7 Som mästarna målat himlen
8 Karaokebaren
9 Natten för det här

Albumet slippes slippes digitalt, på CD og i ulike vinylutgaver. Singelen Körkarlen slippes digitalt, samt på 12’’ vinyl, hvor også låten Old Point Bar er med.

Centralmassivet kan forhåndsbestilles her.

Centralmassivet fr. Massif central är ett höglandsområde i mellersta Sydfrankrike. I området, som är beläget väster om floden Rhône, finns slocknade vulkaner bl. a. den 1 856 m höga Cantal, och varma källor, där kurorter som Vichy vuxit upp. Områdets högsta topp är Puy de Sancy, som uppnår en höjd av 1 885 m. Centralmassivet är förhållandevis glest befolkat och består av bl.a. omfattande skogar och hedar.

JUSTIN TIMBERLAKE RETURNERER TIL TELENOR ARENA 2. AUGUST5.2.2018 16:07Pressemelding

Etter 4 år er han endelig tilbake! Justin Timberlake annonserer Europaturné i kjølvannet av det etterlengtede nye albumet og hans episke Super Bowl-opptreden. «The Man of the Woods Tour» starter i Paris i slutten av juni, og stopper innom 16 byer. Vi gleder oss til en magisk kveld med en av verdens beste entertainere på Telenor Arena 2. august. Billetter i salg mandag 12. februar kl. 10.00. Forsalg via livenation.no fra fredag 9. februar kl. 09.00-17.00.

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!