Celine Dion ute med ny singel "The Show Must Go On" i dag!

20.5.2016 16:41 | Sony Music Norway

CELINE DION ER UTE MED SIN NYE SINGEL "THE SHOW MUST GO ON" MED LINDSEY STIRLING I DAG!

DION MOTTAR ICON AWARD, OG OPPTRER PÅ BILLBOARD MUSIC AWARDS SØNDAG 22. MAI

Det platinumselgende og Grammy vinnende musikalske idolet Celine Dion gir i dag ut sin nye singel ”The Show Must Go On” med violinsensasjonen Lindsey Stirling. Dette er en cover av Queen klassikeren med samme navn. Hør den på iTunes, Spotifyog Apple Music.

Dion opptrer med Stirling på Billboard Music Awards denne helgen, hvor hun blir hedret med Icon Award. The Billboard Music Awards sendes søndag 22. mai.

Dion er for tiden å se på forsiden av PEOPLE, og ble nylig intervjuet av TVA’s Marie-Claude Barrette til spesialen ‘Céline maintenant’ og ABC’s Deborah Roberts på Good Morning America forrige onsdag. Forrige uke avslørte NBC’s TODAY show at Dion kommer til å bli med på deres 2016 Citi Summer Concert Series, live fra Rockefeller Plaza I New York fredag 22. juli.

***

Hun er en av de mest respektere og suksessfulle artistene innen popmusikk sin historie, og Dion har solgt nesten 250 millioner album gjennom hennes 30 år lange karriere, hvor seks stykker har nådd diamant status i Canada. Hun har vunnet fem Grammy Awards, to Academy Awards, syv American Music Awards, 20 Juno Awards og helt utrolige 40 Felix Awards. I 2004, fikk Celine Diamond Award på World Music Awards for hennes status som bestselgende kvinnelig artist gjennom tidene. I 2007 ble hun hedret med Legend Award på World Music Awards for hennes globale suksess og fremragende bidrag til musikkindustrien. I 2013 fikk hun Canada sin høyeste ære, Compation of the Order of Canada. Celine fortsetter å opptre det kritikerroste Las Vegas showet “Celine” på The Colosseum på Caesars Palace og kommer til å gjøre sin opptreden nr. 1000 denne høsten!

www.celinedion.com

www.facebook.com/celinedion