Celine Dion ute med ny singel "The Show Must Go On" i dag!

CELINE DION ER UTE MED SIN NYE SINGEL "THE SHOW MUST GO ON" MED LINDSEY STIRLING I DAG!

DION MOTTAR ICON AWARD, OG OPPTRER PÅ BILLBOARD MUSIC AWARDS SØNDAG 22. MAI

Det platinumselgende og Grammy vinnende musikalske idolet Celine Dion gir i dag ut sin nye singel ”The Show Must Go On” med violinsensasjonen Lindsey Stirling. Dette er en cover av Queen klassikeren med samme navn. Hør den på iTunes, Spotifyog Apple Music.

Dion opptrer med Stirling på Billboard Music Awards denne helgen, hvor hun blir hedret med Icon Award. The Billboard Music Awards sendes søndag 22. mai.

Dion er for tiden å se på forsiden av PEOPLE, og ble nylig intervjuet av TVA’s Marie-Claude Barrette til spesialen ‘Céline maintenant’ og ABC’s Deborah Roberts på Good Morning America forrige onsdag. Forrige uke avslørte NBC’s TODAY show at Dion kommer til å bli med på deres 2016 Citi Summer Concert Series, live fra Rockefeller Plaza I New York fredag 22. juli.

***

Hun er en av de mest respektere og suksessfulle artistene innen popmusikk sin historie, og Dion har solgt nesten 250 millioner album gjennom hennes 30 år lange karriere, hvor seks stykker har nådd diamant status i Canada. Hun har vunnet fem Grammy Awards, to Academy Awards, syv American Music Awards, 20 Juno Awards og helt utrolige 40 Felix Awards. I 2004, fikk Celine Diamond Award på World Music Awards for hennes status som bestselgende kvinnelig artist gjennom tidene. I 2007 ble hun hedret med Legend Award på World Music Awards for hennes globale suksess og fremragende bidrag til musikkindustrien. I 2013 fikk hun Canada sin høyeste ære, Compation of the Order of Canada. Celine fortsetter å opptre det kritikerroste Las Vegas showet “Celine” på The Colosseum på Caesars Palace og kommer til å gjøre sin opptreden nr. 1000 denne høsten!

www.celinedion.com

www.facebook.com/celinedion

www.twitter.com/celinedion

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.