Catchy sommersingel fra jens

Hello, I’m jens

Nei, vent. Hva er det jeg sier? Vi har jo krysset veier før. Uansett, mitt navn er fremdeles jens (kun små bokstaver), og går forhåpentligvis enda under de tre C’ene – catchy, cool og current. Jeg er også tilbake med en splitter ny «jam». Jeg vet hva du tenker; og sangen er ikke en tolkning av en populær Carly Rae Jepsen-sang, selv om jeg leker rundt med hennes forhåpentligvis-ikke-varemerkede uttrykk. Min andre singel heter «Call You», og den er tilgjengelig overalt 8. juni.

Uten å bli for personlig; «Call You» handler om et forhold jeg var i, hvor jeg innså at jeg ikke lengre hadde følelser for kjæresten min. Selv om jeg var den som gjorde det slutt, tok det ikke lang tid før jeg startet å savne henne. Sangen beskriver hvordan jeg følte: å bli dratt i forskjellige retninger, inn og ut av følelser og være uenig med meg selv. En del av meg ville kontakte henne igjen, men en annen ville at jeg skulle holde meg unna. Typisk, ikke sant? Ikke bekymre deg. Låten er ikke så deprimerende som teksten ovenfor. Den er faktisk ganske dansbar og oppløftende!

Det er helt sykt å tenke på at debutsingelen min, «Mixtape», ble mottatt så bra som den gjorde. Beklager, jeg er nødt til å skryte litt av meg selv, men den kom faktisk på viral-listen i Sverige og Danmark, samt toppet viral-listen i Norge. Min mor kommer enda ikke over å høre stemmen min på radioen.

Så, til vi møtes igjen. Ha en fantastisk sommer, og spill sangen min 😊

Videoen kan du se HER.

Jørgen Aase
jorgen.aase@umusic.com

Foto: Tero Ahonen

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».

jens er klar med "Lottery"14.6.2019 08:05:00 CESTPressemelding

2019 har vært et travelt år for jens så langt. Han har signert med Made Management (Sigrid, Aurora), hans første singel “Mixtape” har nesten streamet 4M streams og han har allerede rukket å slippe flere singler i år. Sommerlige “Lottery” er tredje låt ut fra jens og han har følgende å si om låta: "Lottery" handler om at man ofte kan bli helt dust av forelskelse, og hvordan man gjerne ikke anerkjenner at oddsene er like dårlig som sjansen for å vinne i lotto. Forelskelsen jeg beskriver i låta, den gikk over, og den dag i dag aner jeg ikke hva hun jeg var så betatt av driver med eller hvor hun er i verden. Samtidig er hun lykkelig uviten om at hun inspirerte en låt. Og akkurat det synes jeg er helt greit. “Lottery” slippes 14.juni.