Calvin Harris slipper «Feels» Ft. Pharrell Williams, Katy Perry & Big Sean.

Slipper albumet Funk Wav Bounces Vol.1 30. Juni.

“Feels” er tilgjengelig over hele verden her

Calvin Harris slipper hans nyeste singel «Feels» Ft. Pharrell Williams, Katy Perry & Big Sean.

Dette er fjerde låt ut fra det etterlengtede albumet som slippes om to uker.

Tidligere i uken fikk vi en smakebit fra albumet, Funk Wav Vol.1, en pre-view viedo som kjapt gikk viralt. Se videoen her:

Funk Wav Vol.1 er tilgjengelig for forhåndsbestilling i flere formater, og inkluderer de tidligere singlene «Slide», «Heatstroke» og «Rollin». På albumet har han fått drahjelp fra 19 av noen av verdens største stjerner som Frank Ocean, Travis Scott, Kehlani, Future, Pharrell Williams, Katy Perry, Big Sean, John Legend, Khalid, Migos, Schoolboy Q, Ariana Grande, Young Thug, D.R.A.M., Nicki Minaj, Lil Yachty, Jessie Reyez, PartyNextDoor, & Snoop Dogg.

“Feels” is available now:

iTunes:  http://smarturl.it/CHFEELSit

Spotify:  http://smarturl.it/CHFEELSsp

Vevo:  http://smarturl.it/CHFEELSyt

Listen to “Slide” here: http://smarturl.it/CHSlide

Listen to “Heatstroke” here:  http://smarturl.it/Heatstroke

Listen to “Rollin” here:  http://smarturl.it/CHRollin

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.

CLMD slipper debutalbumet "Phases"!1.12.2017 06:00Pressemelding

«Phases» er det etterlengtede debutalbumet til et av de mest spennende navnene innenfor norsk electronica, CLMD. Albumet representerer på mange måter Martin Danielles personlige og musikalske utvikling gjennom de siste årene, og forteller historien om CLMDs forskjellige kreative «phaser» gjennom karrieren. Hvert spor markerer et øyeblikk eller en periode i Martins kunstneriske utvikling av CLMD, og albumet er slik sett en slags musikalsk journal av CLMDs reise på både godt og vondt.