Calvin Harris slipper «Feels» Ft. Pharrell Williams, Katy Perry & Big Sean.

16.6.2017 13:32 | Sony Music Norway

Slipper albumet Funk Wav Bounces Vol.1 30. Juni.

“Feels” er tilgjengelig over hele verden her

Calvin Harris slipper hans nyeste singel «Feels» Ft. Pharrell Williams, Katy Perry & Big Sean.

Dette er fjerde låt ut fra det etterlengtede albumet som slippes om to uker.

Tidligere i uken fikk vi en smakebit fra albumet, Funk Wav Vol.1, en pre-view viedo som kjapt gikk viralt. Se videoen her:

Funk Wav Vol.1 er tilgjengelig for forhåndsbestilling i flere formater, og inkluderer de tidligere singlene «Slide», «Heatstroke» og «Rollin». På albumet har han fått drahjelp fra 19 av noen av verdens største stjerner som Frank Ocean, Travis Scott, Kehlani, Future, Pharrell Williams, Katy Perry, Big Sean, John Legend, Khalid, Migos, Schoolboy Q, Ariana Grande, Young Thug, D.R.A.M., Nicki Minaj, Lil Yachty, Jessie Reyez, PartyNextDoor, & Snoop Dogg.

“Feels” is available now:

iTunes:  http://smarturl.it/CHFEELSit

Spotify:  http://smarturl.it/CHFEELSsp