Bryson Tiller annonserer ‘Set It Off’ Europa-turné til høsten - 29. Oktober spiller han i Oslo!

Med seg på turnéen har han stjerneskuddet SZA. 'Set It Off Tour' består av 23 datoer totalt, deriblant Oslo og Sentrum Scenen 29. Oktober. Billetter i salg fra 14. Juli.

Den multiplatina-selgende artisten slapp i mai andrealbumet True To Self, som gikk #1 på Billboard. Forrige uke var han også med som special guest på The Weeknd’s konsert i Bergen. Nå kommer han endelig til hovedstaden igjen, på sin andre headliner-turné, som sparkes i gang i Marseille 17. Oktober. Turnéen gjester totalt 23 byer i 13 ulike land, før den avsluttes i Dublin 30. November.

Bryson slapp debutalbum T R A P S O U L i 2015. Han ble også Grammy-nominert for ‘Best R&B song’ med «Exchange», og vant to BET Awards for ‘Best New Artist’ og ‘Best Male R&B/Pop Artist’.

Bryson Tiller’s True to Self kan høres her:

Apple Music: http://smarturl.it/iTrueToSelf?IQid=rcasite

Spotify: http://smarturl.it/sTrueToSelf?IQid=rcasite

Amazon: http://smarturl.it/aTrueToSelf?IQid=rcasite

Google Play:  http://smarturl.it/gTrueToSelf?IQid=rcasite

Tastemaker-favoritten SZA, som blir med som special guest, slapp nylig sitt etterlengtede album Ctrl. Albumet ble møtt med massiv respons fra både presse og fans, og gikk inn som #3 på Billboard. SZA entret først musikkscenen i 2012, og ble i 2013 den første kvinnelige artisten til å signere med plateselskapet ‘Top Dawg Entertainment’ (Kendrick Lamar, ScHoolboy Q). Den talentfulle artisten er utvilsomt en vi kommer til å se mer til fremover.

SZA's Ctrl  kan høres her:

Apple Music – http://smarturl.it/iCTRL

Spotify – http://smarturl.it/sCTRL

Amazon – http://smarturl.it/aCTRL

Google Play – http://smarturl.it/gCTRL

Tidal – http://smarturl.it/tCTRL

Soundcloud – http://smarturl.it/scCTRL

BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!23.1.2018 10:21Pressemelding

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.