Bryson Tiller annonserer ‘Set It Off’ Europa-turné til høsten - 29. Oktober spiller han i Oslo!

Med seg på turnéen har han stjerneskuddet SZA. 'Set It Off Tour' består av 23 datoer totalt, deriblant Oslo og Sentrum Scenen 29. Oktober. Billetter i salg fra 14. Juli.

Den multiplatina-selgende artisten slapp i mai andrealbumet True To Self, som gikk #1 på Billboard. Forrige uke var han også med som special guest på The Weeknd’s konsert i Bergen. Nå kommer han endelig til hovedstaden igjen, på sin andre headliner-turné, som sparkes i gang i Marseille 17. Oktober. Turnéen gjester totalt 23 byer i 13 ulike land, før den avsluttes i Dublin 30. November.

Bryson slapp debutalbum T R A P S O U L i 2015. Han ble også Grammy-nominert for ‘Best R&B song’ med «Exchange», og vant to BET Awards for ‘Best New Artist’ og ‘Best Male R&B/Pop Artist’.

Bryson Tiller’s True to Self kan høres her:

Apple Music: http://smarturl.it/iTrueToSelf?IQid=rcasite

Spotify: http://smarturl.it/sTrueToSelf?IQid=rcasite

Amazon: http://smarturl.it/aTrueToSelf?IQid=rcasite

Google Play:  http://smarturl.it/gTrueToSelf?IQid=rcasite

Tastemaker-favoritten SZA, som blir med som special guest, slapp nylig sitt etterlengtede album Ctrl. Albumet ble møtt med massiv respons fra både presse og fans, og gikk inn som #3 på Billboard. SZA entret først musikkscenen i 2012, og ble i 2013 den første kvinnelige artisten til å signere med plateselskapet ‘Top Dawg Entertainment’ (Kendrick Lamar, ScHoolboy Q). Den talentfulle artisten er utvilsomt en vi kommer til å se mer til fremover.

SZA's Ctrl  kan høres her:

Apple Music – http://smarturl.it/iCTRL

Spotify – http://smarturl.it/sCTRL