Bryson Tiller annonserer ‘Set It Off’ Europa-turné til høsten - 29. Oktober spiller han i Oslo!

Med seg på turnéen har han stjerneskuddet SZA. 'Set It Off Tour' består av 23 datoer totalt, deriblant Oslo og Sentrum Scenen 29. Oktober. Billetter i salg fra 14. Juli.

Den multiplatina-selgende artisten slapp i mai andrealbumet True To Self, som gikk #1 på Billboard. Forrige uke var han også med som special guest på The Weeknd’s konsert i Bergen. Nå kommer han endelig til hovedstaden igjen, på sin andre headliner-turné, som sparkes i gang i Marseille 17. Oktober. Turnéen gjester totalt 23 byer i 13 ulike land, før den avsluttes i Dublin 30. November.

Bryson slapp debutalbum T R A P S O U L i 2015. Han ble også Grammy-nominert for ‘Best R&B song’ med «Exchange», og vant to BET Awards for ‘Best New Artist’ og ‘Best Male R&B/Pop Artist’.

Bryson Tiller’s True to Self kan høres her:

Apple Music: http://smarturl.it/iTrueToSelf?IQid=rcasite

Spotify: http://smarturl.it/sTrueToSelf?IQid=rcasite

Amazon: http://smarturl.it/aTrueToSelf?IQid=rcasite

Google Play:  http://smarturl.it/gTrueToSelf?IQid=rcasite

Tastemaker-favoritten SZA, som blir med som special guest, slapp nylig sitt etterlengtede album Ctrl. Albumet ble møtt med massiv respons fra både presse og fans, og gikk inn som #3 på Billboard. SZA entret først musikkscenen i 2012, og ble i 2013 den første kvinnelige artisten til å signere med plateselskapet ‘Top Dawg Entertainment’ (Kendrick Lamar, ScHoolboy Q). Den talentfulle artisten er utvilsomt en vi kommer til å se mer til fremover.

SZA's Ctrl  kan høres her:

Apple Music – http://smarturl.it/iCTRL

Spotify – http://smarturl.it/sCTRL

Amazon – http://smarturl.it/aCTRL

Google Play – http://smarturl.it/gCTRL

Tidal – http://smarturl.it/tCTRL

Soundcloud – http://smarturl.it/scCTRL

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Jesper Jenset, Khalid, Rat City, Calvin Harris, Stina Talling, Miley Cyrus, HAYES, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Lars Vaular, Bruce Springsteen m.fl.

Følg pressemeldinger fra Sony Music Norway

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Sony Music Norway