Bryllupsaften i Norges største bruktbutikk

Fretexbutikken i Ole Deviks vei 20 på Alnabru har fylt butikken med brudekjoler, selskapskjoler, unike løsninger for borddekking og bærekraftige bryllupsgaver. Nå er det duket for et skikkelig bryllupsbonanza torsdag 14. mars kl 18-21
Bryllup fra Fretex

Unikt og bra for både miljøet og lommeboka

Fretex har ofte kunder innom som planlegger bryllup. De finner både interiør til borddekking og festantrekk til den store dagen. For mange er det viktig å lage et unikt uttrykk, og da kan Fretex være en skattekiste. Kundene forteller også at de er opptatt av å velge miljøvennlige løsninger og at budsjettet når lenger når de supplerer med noe secondhand.
- Vi fikk inn mange nydelig brudekjoler med tilbehør og andre bryllupsartikler, så da var det fristende å samle alt og lage en skikkelig bryllupsfest, sier butikkleder Christine Elmenhorst.

Den som leter skal finne

- De som planlegger bryllup har allerede funnet hverandre, og det er jo det viktigste!, smiler Elmenhorst.

Hun forteller at det noen ganger kan ta litt tid å finne det man er ute etter i en bruktbutikk, men til bryllupsaftenen i Ole Deviksvei 20 kommer kundene til «dekket bord». Dette er en aften for de som planlegger å kjøpe noe og de som vil få litt inspirasjon til unike og bærekraftige løsninger.

- Vi har samlet mange bryllupsartikler og er klare. Antrekk til brudgommen har vi dessverre ikke så mye av, men han er også hjertelig velkommen. Det fine med Fretex er at her kan alle finne noe. Vi ønsker brudepar, brudeparenes foreldre, forlovere, tanter, onkler, søsken, nevøer, nieser, kusiner, fettere, venner og naboer velkomne, avslutter Elmenhorst.

Butikkleder Christine Elmenhorst, christine.elmenhorst@fretex.no, Mob: 47 45 75 88
Ole Deviks vei 20, 0666 Oslo

Bryllup fra Fretex