Bruce Springsteen slipper «Ghosts»

Bruce Springsteen slipper «Ghosts» fra sitt nye album Letter To You, ute 23. oktober via Columbia Records.
Foto: Danny Clinch

Singelen kommer sammen med en musikkvideo som inkluderer klipp av the E Street Band i studio, samt gamle bilder fra Springsteens tidlige år som musiker i lokale band, som The Castiles. «Ghosts» ble spilt inn live med the E Street Band i Springsteens hjemmestudio, det resulterte i et lydbilde som komplementerer de karriere-omspennende konsertopptakene som også vises i den Thom Zimny-regisserte videoen.

Hør «Ghosts» og se her: https://brucespringsteen.lnk.to/GhostsPS

Pre-order Letter To You her: https://brucespringsteen.lnk.to/LTY-POPS

– «Ghosts» is about the beauty and joy of being in a band, and the pain of losing one another to illness and time. «Ghosts» tries to speak to the spirit of the music itself, something none of us owns but can only discover and share together. In the E Street Band, it resides in our collective soul, powered by the heart, sier Springsteen om slippet.

«Ghosts» er andre låt ut fra Letter To You, som er Springsteens 20. studioalbum. Dette er første gang han spiller med the E Street Band siden The River-turnéen i 2016. Albumet er produsert av Ron Aniello sammen med Bruce Springsteen, mikset av Bob Clearmountain og mastret av Bob Ludwig.

For mer informasjon, klikk her:

www.brucespringsteen.net

www.facebook.com/brucespringsteen

www.twitter.com/springsteen

www.instagram.com/springsteen

Foto: Danny Clinch

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Jesper Jenset, Khalid, Rat City, Calvin Harris, Stina Talling, Miley Cyrus, HAYES, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Lars Vaular, Bruce Springsteen m.fl.

Følg pressemeldinger fra Sony Music Norway

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Sony Music Norway på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Sony Music Norway