Broiler er tilbake

Den dynamiske duoen Broiler sparker igang vårsesongen med den superfengende nye singlen «Do It». Låta slippes fredag 5.april!

Photo: Alvin Santos

Hør låta HER:

«Do It» manifesterer nok en gang hvilket talent denne duoen innehar, med en tidsriktig og smakfull produksjon som kommer til å få dansegulvet til å koke.

«Sykt gøy å slippe en låt med litt trykk i! Alltid moro å spille sånne låter live, og kult hvis folk på konsertene kan bruke teksten til litt flørtings», sier Broiler.

Mikkel Christiansen og Simen Auke aka Broiler slo gjennom som YouTube-fenomen allerede i 2011, og flyttet seg raskt mer og mer over på topplistene i Spotify, der de har herjet siden. Duoen traff tidsånden perfekt på pulsen, og banet veien for en hel generasjon med norske elektroniske produsenter som har erobret verden de senere årene.

Singelen «Wild Eyes» gikk til topps på hitlistene både i Norge, Danmark, og Belgia, da den ble sluppet i 2015. Låta var også en het kandidat til å vinne prisen for «Årets låt» på Spellemann.

Broiler har siden dag én vært en produktiv og kreativ duo, med stort spenn i sine musikalske prestasjoner. Fra den urbane «Money» (feat. Bekuh Boom) til balladen «Lay It On Me» med hit-dronninga Ina Wroldsen, over til poplåta «Goodbye To Love» med Tysklands nye popstjerne, Nico Santos.

Over hundretalls millioner streams, multi-platinum-hits og sagnomsuste konserter både i- og utenfor Norge snakker for seg. Broiler er idag et godt etablert navn og i sommer kan fansen glede seg til både nye låter og konserter.

Det er bare å spenne på seg danseskoene, og holde øyne og ører åpne for flere hits fra Broiler inn mot sommeren.

jeanett@hes.no

Photo: Alvin Santos

Madonna offentliggjør Madame X!17.4.2019 18:30:00 CESTPressemelding

I dag offentliggjør Madonna utgivelsen av sitt 14. studioalbum, Madame X. Første låt ut er "Medellín" med den colombianske superstjernen Maluma. En tilhørende musikkvideo vil ha verdenspremiere 24. april under et globalt MTV event i London med navnet "MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere". Albumet slippes 14. juni via Live Nation, Interscope Records og Maverick. Pre-order albumet HER! Madonna’s highly-anticipated 14th studio album Madame X will be released on June 14th globally from Live Nation, Interscope Records and Maverick. The first track from the album “Medellín,” with Colombian superstar Maluma, will be Zane Lowe’s World Record today on Apple Music’s Beats 1. Madame X is now available for pre-order. Madonna will exclusively unveil the world premiere of her video and single “Medellín” with Maluma, during a globally televised MTV music event, “MTV Presents Madonna Live & Exclusive: ‘Medellín’ Video World Premiere,” on Wednesday, April 24 at 9:00 p