BRITNEY SPEARS TIL TELENOR ARENA – FREDAG 10. AUGUST!

Britney Spears er en av de mest suksessfulle og hyllede artistene i pophistorien. For første og eneste gang tar ikonet med seg sitt spektakulære Vegas-show, «Britney: Piece of Me», til utvalgte arenaer i Europa. Dette gir trofaste fans, som ikke har hatt mulighet til å reise til Las Vegas, en unik sjanse til å se stjernen live. Det er en glede å annonsere at hun inntar Telenor Arena for «one night only» fredag 10. august!

Født i Mississippi og oppvokst i Louisiana, tok Britney verden med storm da hun slapp debutsingelen «...Baby One More Time» for 20 år siden i år. Låta ble nummer 1 på Billboard Hot 100, og knuste salgsrekordene med mer enn 20 millioner solgte internasjonalt. Den Grammy-vinnende artisten har solgt nærmere 150 millioner album på verdensbasis, og toppet hitlistene utallige ganger.

Pop-prinsessen har vunnet en rekke priser, inkludert seks Billboard Music Awards og Billboard's Millennium Award, som anerkjenner fremragende karriereprestasjoner og innflytelse i musikkbransjen. I tillegg har hun blant annet blitt hedret med en American Music Award og 2011 MTV Video Vanguard Award. Hittil har Britney oppnådd totalt seks album som har debutert på førsteplass på Billboard 200 og 22 topp 40-hitlåter på Billboard Hot 100. Spears har vært nominert til Grammy hele8 ganger.

Ved siden av musikk-karrierer har Britney laget parfymer i over ti år, og har 22 dufter tilgjengelig i over 85 land verden over.

Hennes banebrytende Las Vegas-show har blitt kåret til Best Show in Las Vegas OG Best Bachelorette Show in Las Vegas. Fredag 10. august har du en eksklusiv mulighet til å oppleve showet live i Telenor Arena. Ta med deg hele vennegjengen på sommerens mest storslåtte konsertopplevelser!

Konserten presenteres i samarbeid med P5-hits.

Billetter i salg fredag 26. januar kl. 09.00.