Bring leverer sykkel-VM

Bring blir offisiell logistikkleverandør for VM i sykkel – og vil sørge for at små og store transportoppdrag blir løst hundre prosent før, under og etter sykkelfesten i Bergen.
Sykkelpresident Harald Tiedemann Hansen og kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten er fornøyd med å kunne samarbeide om å gjennomføre sykkel-VM. Foto: Håvard Jørstad

Sykkel-VM arrangeres i Bergen fra 16. til 24. september, og er ett av verdens største idrettsarrangementer – både med tanke på deltakere, publikum og ikke minst medieinteresse Arrangementet har et stort logistikkbehov – både for frakt av utstyr til og fra Bergen, og ikke minst under selve arrangementet.

– Det var naturlig for oss å kontakte Posten og Bring for å løse dette logistikkbehovet, og er glade for at vi har en avtale som gjør at vi vet at dette vil bli løst på beste måte, sier Harald Tiedemann Hansen, som er president i Norges Cykleforbund og leder av VM-organisasjonen.

– Sykkel-VM er hundre prosent avhengig av at vi leverer til riktig sted og til riktig pris. Vi har en stor og viktig jobb foran oss, men jeg vet at våre dyktige medarbeidere i Bergen og andre steder vil løse oppgaven, sier kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme i Posten.

Posten og Bring vil også bruke avtalen med Sykkel-VM til en rekke aktiviteter for sine medarbeidere en rekke steder i landet. En av disse er deltakelse i folkekampanjen Sykle til VM, som alt er i gang. Også under selve VM blir det aktiviteter for medarbeiderne.