Bring har inngått ny avtale

Bring signerer ny rammeavtale med Lundin Norway på levering av transport- og spedisjonstjenester.
Foto: Posten Norge/Søren Nielsen

Rammeavtalen ble signert i januar og har en varighet på tre år, i tillegg til opsjonsår. Avtalen vil dekke transportoppdrag på sjø, vei og luft både nasjonalt og internasjonalt, i tillegg til et vidt spekter av transportrelaterte tjenester.

Betydningsfull avtale

Etter en god anbudsprosess var det gledelig å sikre en signatur fra Lundin Norway. Dette er en offensiv og spennende operatør på norsk sokkel, og vi gleder oss til å jobbe videre med dem, sier konserndirektør Tore K. Nilsen i Bring.
Bring var opptatt av å tilby miljøvennlige transportløsninger med høy kvalitet og fokus på sikkerhet til konkurransedyktig pris.

Finner nye veier
Bring har mange års erfaring med frakt for oljebransjen og relatert industri, blant annet med bruk av spesialkonstruerte biler.

Vi er godt rustet til å levere gode tjenester til Lundin Norway, og ser frem til å jobbe med dette oljeselskapet, sier Nilsen.

Foto: Posten Norge/Søren Nielsen