Borgund skule hoppet seg til seier

26.5.2016 12:00 | Nasjonalforeningen for folkehelsen

5. klasse ved Borgund skole, Lærdal kommune, er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Sogn og Fjordane. De åtte elevene hoppet en time hver dag under konkurransen.

STED: Borgund skule torsdag 26. mai klokken 12:00.

Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

Premien blir delt ut av rektor på Borgund skule Torfinn Grøttebø.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i ‘Hopp for hjertet’. Det tilsvarer over 50 prosent av alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Torfinn Grøttebø 481 36 738.