Borettslag tegner 20 års kontrakt med KTV Group

KTV Group har signert en 20 års kontrakt med Fløentoppen Borettslag i Bergen. Avtalen binder KTV Group opp til og ivareta fasader utvendig med vask og overflatebehandling i tillegg vaktmester tjenester, vintervedlikehold, grøntareal og daglig renhold.

Hemmeligheten i at selskapet klarer tegne 20 års vedlikeholdsavtaler ligger i kvalitetssystemet Bluetag. Systemet er utviklet sammen med KTV Group siden 2009 og ligge et kvantesprang foran alle andre. Dokumentasjonen som bygges opp i sanntid i slike avtaler, er en verdi kunde får med uten kostnad. Og alt tilgjengelig via internett. Dette fører til at borettslag og sameie sparer tid på administrasjon.

Det er ikke uvanlig at det etter et par år bygges opp 1000-vis av bilder, videoer og dokumenter. Dette kan være godt og ha dersom det skjer en skade. For noen med slike avtaler, har dette alene spart inn kostnaden med og ha en avtale. Ved denne type langsiktige kontrakter der KTV Group er den som har ansvaret, får man også frihet til innovasjon. Bare de siste årene har vi skapt Selfcleaner metoden, og nanoteknologi. Den siste innovasjonen er en drone som skal vaskes fasader.  Denne er under bygging, og skal testet ute på fasader i 2018, noe vi er svært spent på, utaler daglig leder Kennet Nilsen.

Avtalen følger seg inn i en lang rekke vedlikeholdsavtaler selskapet har i Bergen, Stavanger og Oslo. Ideen til denne type kontrakter ble igangsatt i 2009. Selskapet har nå i overkant av 500 000 m2 de er ansvarlig for å vedlikeholde. Det er fantastisk å signere en avtale på 20 år, og gir forutsigbarhet for våre ansatte, og ikke minst for kunden. En 20 års kontrakt er på mange måter som et ekteskap, sier daglig leder Kennet Nilsen. Vi skal leve lenge sammen i gode og onde dager.

KTV Group ble stiftet i Norge i 1992 av gründer Kennet Nilsen. Selskapet har bygget solid kompetanse innen vedlikehold til eiendom,/olje, gass sektoren. KTV Group er i dag tilstede i flere verdensdeler, og vi kan tilby verdensomspennende tjenester. KTV Group har over mange år med innovasjon utviklet unike vedlikeholdsavtaler med avtaletid opp til 20 år og er bransjeledende innen dette området.