Borettslag OS Sjøfront tegner 20 års vedlikeholdsavtale.

KTV Group ble valgt som leverandør til en 20 års vedlikeholdsavtale for borettslaget.

Os Sjøfront består av 3 bygg, med totalt 40 leiligheter. I vedlikeholdsavtale skal KTV Group de neste 20 årene sørge for at fasader er vedlikeholdt med overflatebehandling/fasadevask, vaktmestertjenester, daglig renhold, vintervedlikehold, grøntareal og uteområdet. Bakgrunn for valg av KTV Group som leverandør var forutsigbare kostnader i avtaleperioden, og dokumentasjon som leveres i sanntid via systemet Bluetag.

Helt tilbake i 2013 har KTV Group levert langsiktige vedlikeholdsavtaler. Det var en utfordring i staten da dette var nytt ukjent for mange, men vi registrerer nå at flere av de store boligbyggelagene også ser på og tilby slike avtaler. Dette er utelukkende svært positivt for borettslag og sameier uttaler daglig leder i KTV Group Kennet Nilsen. Selskapet har i dag vedlikeholdsavtaler på over 500 tusen kvadratmeter eiendom for borettslag og sameie i Bergen Stavanger og Oslo.

Avtalen med Os Sjøfront har oppstart fra 2019 og varer til år 2039.

KTV Group ble stiftet i Norge i 1992 av gründer Kennet Nilsen. Selskapet har bygget solid kompetanse innen vedlikehold til olje, gass og eiendomssektorene. KTV Group er i dag tilstede i flere verdensdeler, og vi kan tilby verdensomspennede tjenester.

KTV Group tilbyr vedlikeholdskontrakter som strekker seg over 20 år. Hemmeligheten i at selskapet klarer å tegne 20 års vedlikeholdsavtaler, ligger i kvalitetssystemet BlueTag. Systemet er utviklet sammen med KTV Group siden 2009 og ligger et kvantesprang foran alle andre.

Dokumentasjonen som bygges opp i sanntid i slike avtaler, er en verdi kunde får med uten kostnad. Alt er tilgjengelig via internett. Dette fører til at kunder sparer mye tid på administrasjon.

FoU-avdeling har allerede skapt mye innen roboteknologi, droner, selfcleaner og ikke minst markedstilpassede produkter og tjenester.