Boots apotek lanserer nytt serum

Denne høsten kommer vår største lansering siden No7 Protect & Perfect Advanced serum: No7 Laboratories Line Correcting Booster Serum.

No7 Laboratories Line Correcting Booster Serum reduserer synligheten av rynker.

Dette er et serum som reduserer synligheten av rynker med inntil 5 år *. Serumet et klinisk bevist å redusere synligheten av selv de dypeste linjer og rynker. Det inneholder syv ganger mer Maxtrixyl 3000 Plus™ enn våre andre, klinisk beviste, No7-serum.

No7 Laboratories Line Correcting Booster Serum påføres direkte på linjer og rynker for raske, synlige resultater der du selv ønsker det. Booster Serum påføres på nyrenset hud morgen og kveld før ditt foretrukne No7-serum. 83 % av testpersonene opplevde sine beste resultater, i forhold til redusert synlighet av rynker, når de brukte Booster Serum i tillegg til sine andre No7-serum.

Hemmeligheten bak de fantastiske resultatene ligger i No7s unike anti-rynke peptid teknologi, Matrixyl 3000 Plus™, som hjelper huden å gjenvinne elastisiteten.

Etter en uke reduseres synligheten av linjer og rynker i panne og rundt øynene. Etter to uker oppleves en synlig forbedring av områder som typisk er utsatt for linjer og rynker, slik som panne, øyeområdet, leppene, mellom brynene og rundt munnen.

Serumet vil være tilgjengelig i alle Boots apotek og på Boots.no fra september.

*Klinisk testet på 31 kvinner

No7 Laboratories Line Correcting Booster Serum reduserer synligheten av rynker.
Last ned bilde
No7 Laboratories Line Correcting Booster Serum koster kr 489,- og er tilgjengelig i alle Boots apotek og på Boots.no fra september.
Last ned bilde