Boligekspertene er tilbake i Molde

Etter tre års pause på grunn av restaurering av Træffhuset, er det 10.-12.november igjen duket for Boligmesse i Molde. Prosjektlederen håper på 5.000 besøkende.
På vår Boligmesse i Molde møter du eksperter på det meste innen bolig.

– Det er fantastisk å være tilbake i Molde, og vi gleder oss til å vise fram en messe full av ulike stands relatert til hjem og bolig, sier prosjektleder Kjetil Jacobsen fra arrangøren Compass Fairs AS.

Rundt 70 boligeksperter skal førstkommende helg fylle Træffhuset, og Jacobsen lover en variert messe.

– Her kan du snakke med alt fra lokale interiøreksperter til leverandører av kjøkken, hus og hytter. Det blir et godt utvalg av møbler på messa, og skal du isolere eller bygge ny grunnmur, kan Nordic Isoelementer hjelpe deg videre.

Prosjektlederen håper og tror lokalbefolkningen setter pris på at Boligmessen er tilbake i Molde.

– Det hadde vært utrolig gøy om vi klarte å runde 5.000 besøkende i løpet av helgen, sier han.

Spennende konkurranser

Både lørdag og søndag skal Otto Robsahm, kjent fra oppussingsprogrammet «Sinnasnekker’n», holde foredrag der han deler av sin kunnskap og gir publikum gode råd for å komme i gang med sine boligprosjekter.

Han skal også kåre messens handygirl og handyman gjennom to actionfylte konkurranser spekket med spennende utfordringer. Handygirl-konkurransen går av stabelen lørdag klokka 15.00, mens mennene skal i aksjon samme tid på søndag.

Kan vinne kjøkken

Søndag klokka 16.30 trekkes en finalist som går videre i årets messekonkurranse om å vinne ett av fire Epoq kjøkken med hvitevarer fra Samsung til en verdi opptil 150.000 kroner. Like etterpå blir det ballongslipp med mulighet for å vinne flotte premier.

– I tillegg har vi kafeteria og barnepark der barna kan kose seg mens foreldrene blir inspirert, sier prosjektlederen.

Se messeavisen for program, tilbud og utstillere, og les mer på boligmesse.no.

Fredag kl. 12 – 19

Lørdag kl. 10 – 18

Søndag kl. 10 – 17

Kjetil Jacobsen: 922 52 838 / kjetil@boligmesse.no

På vår Boligmesse i Molde møter du eksperter på det meste innen bolig.
Lørdag kl. 15  arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier. Foto: Boligmesse
Lørdag kl. 15 arrangeres "Handy Girl" på Boligmessen. Otto Robsahm er konferansier. Foto: Boligmesse
Helgens Boligmesse er en av 19 boligmesser i 2017. Arrangøren har opplevd økt kjennskap og mer besøk de siste fire årene. Foto: Bård Gundersen

Siden 1997 har Compass Fairs AS arrangert Boligmesse. Messen er landsdekkende, og i 2017 arrangeres 19 boligmesser fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør.

I tillegg arrangeres tilsvarende messer i Sverige, Danmark og Tyskland. Compass Fairs AS er totalleverandør, og leverer alt av utstyr til messer, kongresser og alle typer store og små arrangementer.

Følg pressemeldinger fra Compass Fairs

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Compass Fairs på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Compass Fairs

Norges største reiselivsmesse TravelXpo samler hele Norges - og verdens - reiselivsnæring til en unik bransjedag8.1.2024 07:00:00 CET | Pressemelding

Alle som jobber innen reiselivet kickstarter året med faglig påfyll og knytter viktige kontakter på en egen bransjedag med reiseliv på agendaen. Næringsminister Vestre åpner bransjedagen 12.januar kl. 10:00, som arrangeres i forbindelse med Norges største reiselivsmesse TravelXpo på Telenor Arena 12.-14. januar, og er i samarbeid med Innovasjon Norge og Virke.

Gjør smarte innkjøp på Boligmesse i Skarphallen nå til helgen!12.9.2023 07:00:00 CEST | Pressemelding

Vi nordmenn elsker å bruke høst og vinter på å pusse opp, male, fikse, og oppgradere hus, hytte og utemiljø. I disse tider er mange forsiktige med pengebruken, og ønsker å sikre at hver krone blir brukt fornuftig. Folk er opptatt av å sondere markedet, få inspirasjon, tips og råd fra eksperter, se og ta på produkter, før de investerer. Dette gjør Boligmesse til et ideelt sted, sier Ronny Bjørnsen, prosjektleder for Boligmesse.