Bluebeam Software lanserer Revu 2016

Bluebeam® Software, ledende utvikler av PDF-baserte merknads- og samarbeidsløsninger innen arkitektur, ingeniør, bygg og anlegg og olje og gass, kunngjør utgivelsen av den nyeste versjonen av selskapets flaggskip, Bluebeam Revu® 2016.

Lanseringen av 2016-produktet skilte seg fra de tidligere lanseringene til Bluebeam. De nye Revu-funksjonene ble presentert av amerikanske Bluebeam-kunder innen bygg og anleggsbransjen, som Black & Veatch, Turner Construction og Sundt and Gensler, via en direktesendt, global websending. Presentasjonene ble holdt av ledende mentorer innen arkitektur- ingeniør- og bygg og anleggsfagene sammen med sine unge protesjeer. Hver duo demonstrerte de nye produktfunksjonene og forbedrede arbeidsflytløsningene. Bluebeam annonserte også i websendingen at de kommer til å gi bort gratis produktlisenser til studenter fra nå og frem til slutten av mars.

Revu 2016 kombinerer kraftfull PDF-redigering, merknads- og samarbeidsfunksjoner som er utviklet for å forbedre digital prosjektdokumentasjon, rapportering og navigering:

• Batch Markup Summary gjør det mulig å rapportere om og eksportere data fra flere PDF-filer, noe som forenkler kommunikasjonen og databearbeidingen som er så viktig for store prosjekter. Brukere kan velge mellom å opprette et enkelt merknadssammendrag fra flere PDF-filer eller individuelle sammendrag for hver PDF-fil som er inkludert i partiet.
  • Forbedret Revit-pluginmodul som gjør det mulig å eksportere Revit-rom til Revu-områder automatisk, lage en smartere PDF-fil som sporer plasseringen av alle merknadene dine og gjøre det enklere og raskere å beregne områdemålinger.
  • Legends gjør det mulig for alle som ser på en PDF-fil å umiddelbart forstå merknadene på en side. Legends oppdateres automatisk etter hvert som merknadene legges til, slettes eller endres.
  • Merker gir forbedret navigering og sortering av ubegrensede PDF-filer innenfor Sets. Denne funksjonen gjør det mulig å vise en rekke kilde-PDF-er som et enkelt dokument i en enkelt fane. Revu 2016 gjør det mulig for brukere å enkelt merke ark etter arknummer, arknavn, tegningens dato, revisjonsnummer med mer. Når merkene er lagt til arket, kan brukerne selv lage en komplett tegnings liste fra et Set.
  • Noen av de andre forbedringene inkluderer dynamisk XFA-støtte, eksportformatering av bokmerker, flere alternativer for merknadsjustering samt den første muligheten for side-om-side-installasjon av Revu 2016 og Vu 2016 for Open Licence-kunder.

«Revu 2016 ble utviklet i samarbeid med kundene våre for å hjelpe brukerne til å tøye grensene for PDF-navigering og rapportering lenger enn noen gang før,» sier Richard Lee, administrerende direktør i Bluebeam. «Vi ønsket å vise hvor viktig disse partnerskapene er så vi ba kundene våre om å demonstrere Revu 2016, og vi setter stor pris på at de kunne hjelpe oss med å gjøre dette til den beste Revu-lanseringen noensinne.»

Revu 2016 vil også bli demonstrert i en rekke direktesendte webinarer. Sendeskjemaet finnes her.

Bluebeam Revu 2016 er tilgjengelig direkte fra Bluebeam Software og autoriserte Bluebeam-forhandlere fra 24. februar 2016.

Om Bluebeam Software, Inc.

De nyskapende løsningene fra Bluebeam Software for PC-er, mobile enheter og nettskyer er banebrytende innen digitalt samarbeid. De hjelper fagpersoner innen de mest dokumentbaserte bransjene å gjøre det de gjør, på en bedre måte. Bluebeams prisbelønte PDF-løsninger brukes av verdens fremste arkitekt-, ingeniør- og byggefirmaer, olje- og gasselskaper, produsenter og nasjonale og regionale offentlige institusjoner for å redusere papirforbruket med over 85% og øke produktiviteten med over 60%. Teamet hos Bluebeam Account Services og det globale forhandlernettverket har løst kunders utfordringer i over 100 land i over ti år. Gå til www.bluebeam.no for å lære mer om hvordan Bluebeam hever terskelen og setter en ny standard.

Bluebeam Software, Inc.
Kristine Stene, +1 626-788-4205 Direct
kstene@bluebeam.com

Boston Capital Announces Closing of Boston Capital Income & Value U.S. Apartment Fund17.7.2018 14:00Pressemelding

Boston Capital, the third largest owner of apartments in the U.S. with over $19.6 billion invested, is pleased to announce the final investor closing of Boston Capital Income and Value U.S. Apartment Fund (“BCIV”). BCIV, a discretionary multi-investor Luxembourg based fund vehicle, includes financial institutions, insurance companies, pensions, and family offices among its investors and will acquire over $350 million in apartment properties throughout the U.S. “We are very pleased to close BCIV, the latest in a succession of institutional investment vehicles through Boston Capital’s conventional apartment investment arm, Boston Capital Real Estate Partners (“BCRE”),” said Jeff Goldstein, COO and Director of Real Estate at Boston Capital. The Fund generates high current dividends and capital growth by acquiring and renovating Class B apartment properties located in major and secondary U.S. markets and by targeting a renovated rental price point well below new construction rates, which a

Amobee Wins Auction Process to Acquire Videology Assets17.7.2018 13:13Pressemelding

Singtel subsidiary Amobee, a leading global digital marketing technology company serving brands and agencies, today announced that it has emerged as the winner in the court supervised auction to acquire certain assets from Videology, a software provider for advanced TV and video advertising, for purchase price of approximately US$101 million1. The purchase price is subject to adjustments for accounts receivable at closing, estimated to be approximately US$20.9 million. The acquisition, following Videology’s voluntary Chapter 11 restructuring proceedings, includes Videology’s technology platform, intellectual property and certain other assets of estimated net book value of US$5.3 million2. Over the past decade, Videology has emerged as a leading provider of software that empowers advertisers and publishers to use data to optimize campaigns and spend across digital platforms and television. The addition of Videology’s capabilities will be a further boost to Amobee’s omni-channel platform

Lenovo Leaps Forward with Next-Generation ThinkAgile Composable Cloud Platform17.7.2018 12:00Pressemelding

Lenovo Data Center Group (HKSE: 992) (ADR: LNVGY), one of the fastest growing hyperconverged infrastructure (HCI) vendors according to IDC, – with HCI revenue growing at almost twice the market growth rate in Q1 2018 (149.1% compared to 76.3%)—is further expanding its ThinkAgile portfolio to provide an innovative solution for customers who desire the agility of the public cloud and the security of a private cloud. To address this growing customer trend, Lenovo – together with Cloudistics – has developed the ThinkAgile CP Series composable cloud platform, a ‘cloud-in-a-box’ that offers all of the conveniences and ease-of-use of a public cloud environment secured behind the customer’s own data center firewall. Lenovo ThinkAgile CP Series – with fully-integrated infrastructure, application marketplace and end-to-end automation of software-defined network, compute and storage – delivers a turnkey cloud experience that can be easily and centrally managed from anywhere through a software-as-

JPMorgan Chase Bank launches offering of cash-settled exchangeable bonds into Ping An Insurance (Group) Company of China Limited due 202017.7.2018 12:00Pressemelding

NOT FOR DISTRIBUTION IN OR INTO THE UNITED STATES OR TO, OR FOR THE ACCOUNT OR BENEFIT OF, U.S. PERSONS (AS DEFINED IN REGULATION S UNDER THE U.S. SECURITIES ACT OF 1933) OR IN OR INTO JAPAN, THE PEOPLE’S REPUBLIC OF CHINA, SWITZERLAND OR ANY OTHER JURISDICTION IN WHICH SUCH DISTRIBUTION WOULD BE PROHIBITED BY APPLICABLE LAW. JPMorgan Chase Bank, N.A. (the “Issuer”) today announces the launch of an offering of cash-settled exchangeable bonds due 2020 (the “Bonds”) in aggregate principal amount of up to approximately USD 350 million. The Bonds are referable to H-shares (the “Shares”) of Ping An Insurance (Group) Company of China Limited (the “Company”). Exchange rights in respect of the Bonds will be cash-settled only. The Issuer is rated A+ (Stable outlook) by Standard & Poor’s, Aa3 (Stable outlook) by Moody’s and AA (Stable outlook) by Fitch. The Bonds will be issued in principal amounts of USD 200,000 and integral multiples of USD 100,000 in excess thereof and will not bear interest.

Greene Tweed Achieves Nadcap Accreditation for Non-Metallic Materials Testing17.7.2018 11:01Pressemelding

Greene Tweed’s Central Engineering (CE) Materials Test Lab recently completed its final Nadcap accreditation audit for Non-Metallic Materials Testing (NMMT) of composite materials. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20180717005200/en/ Greene Tweed Achieves Nadcap Accreditation (Photo: Greene Tweed) In support of Aerospace’s strategic initiative, this positions Greene Tweed as one of a select few aerospace companies who have attained this accreditation as validation of our materials testing capabilities and our position as a composite solutions provider. To achieve this standard, Greene Tweed’s CE lab completed a comprehensive audit against the highest standards for special process controls, test completion, and validation. This in-house accreditation adds to Greene Tweed’s responsiveness to new product development requests while expanding production material and customer product certification capabilities. It also

Norsk Titanium Collaborates with QuesTek Innovations LLC17.7.2018 11:00Pressemelding

Norsk Titanium (Norsk) and QuesTek Innovations LLC (QuesTek) announce a collaborative effort to test novel titanium alloys for applicability in additive manufacturing processes. As part of this collaboration, the companies are evaluating a QuesTek-designed titanium alloy using Norsk’s Rapid Plasma Deposition™ (RPD™) process. Preliminary evaluation of the alloy is complete and Norsk has manufactured initial test specimens. The test program will characterize the alloy microstructure, provide initial material properties, and will confirm QuesTek’s Ti alloy performance using Norsk’s proven production process. QuesTek’s patented titanium alloy has previously demonstrated approximately 15% greater strength and improved ductility over traditional Ti-6Al-4V in both wire-based Electron Beam Additive Manufacturing and traditional casting processes. "We are excited to be working closely with Norsk Titanium’s business and technical team to evaluate our alloy in their proven process. Based on our i