Bluebeam Software lanserer Revu 2016

Bluebeam® Software, ledende utvikler av PDF-baserte merknads- og samarbeidsløsninger innen arkitektur, ingeniør, bygg og anlegg og olje og gass, kunngjør utgivelsen av den nyeste versjonen av selskapets flaggskip, Bluebeam Revu® 2016.

Lanseringen av 2016-produktet skilte seg fra de tidligere lanseringene til Bluebeam. De nye Revu-funksjonene ble presentert av amerikanske Bluebeam-kunder innen bygg og anleggsbransjen, som Black & Veatch, Turner Construction og Sundt and Gensler, via en direktesendt, global websending. Presentasjonene ble holdt av ledende mentorer innen arkitektur- ingeniør- og bygg og anleggsfagene sammen med sine unge protesjeer. Hver duo demonstrerte de nye produktfunksjonene og forbedrede arbeidsflytløsningene. Bluebeam annonserte også i websendingen at de kommer til å gi bort gratis produktlisenser til studenter fra nå og frem til slutten av mars.

Revu 2016 kombinerer kraftfull PDF-redigering, merknads- og samarbeidsfunksjoner som er utviklet for å forbedre digital prosjektdokumentasjon, rapportering og navigering:

• Batch Markup Summary gjør det mulig å rapportere om og eksportere data fra flere PDF-filer, noe som forenkler kommunikasjonen og databearbeidingen som er så viktig for store prosjekter. Brukere kan velge mellom å opprette et enkelt merknadssammendrag fra flere PDF-filer eller individuelle sammendrag for hver PDF-fil som er inkludert i partiet.
  • Forbedret Revit-pluginmodul som gjør det mulig å eksportere Revit-rom til Revu-områder automatisk, lage en smartere PDF-fil som sporer plasseringen av alle merknadene dine og gjøre det enklere og raskere å beregne områdemålinger.
  • Legends gjør det mulig for alle som ser på en PDF-fil å umiddelbart forstå merknadene på en side. Legends oppdateres automatisk etter hvert som merknadene legges til, slettes eller endres.
  • Merker gir forbedret navigering og sortering av ubegrensede PDF-filer innenfor Sets. Denne funksjonen gjør det mulig å vise en rekke kilde-PDF-er som et enkelt dokument i en enkelt fane. Revu 2016 gjør det mulig for brukere å enkelt merke ark etter arknummer, arknavn, tegningens dato, revisjonsnummer med mer. Når merkene er lagt til arket, kan brukerne selv lage en komplett tegnings liste fra et Set.
  • Noen av de andre forbedringene inkluderer dynamisk XFA-støtte, eksportformatering av bokmerker, flere alternativer for merknadsjustering samt den første muligheten for side-om-side-installasjon av Revu 2016 og Vu 2016 for Open Licence-kunder.

«Revu 2016 ble utviklet i samarbeid med kundene våre for å hjelpe brukerne til å tøye grensene for PDF-navigering og rapportering lenger enn noen gang før,» sier Richard Lee, administrerende direktør i Bluebeam. «Vi ønsket å vise hvor viktig disse partnerskapene er så vi ba kundene våre om å demonstrere Revu 2016, og vi setter stor pris på at de kunne hjelpe oss med å gjøre dette til den beste Revu-lanseringen noensinne.»

Revu 2016 vil også bli demonstrert i en rekke direktesendte webinarer. Sendeskjemaet finnes her.

Bluebeam Revu 2016 er tilgjengelig direkte fra Bluebeam Software og autoriserte Bluebeam-forhandlere fra 24. februar 2016.

Om Bluebeam Software, Inc.

De nyskapende løsningene fra Bluebeam Software for PC-er, mobile enheter og nettskyer er banebrytende innen digitalt samarbeid. De hjelper fagpersoner innen de mest dokumentbaserte bransjene å gjøre det de gjør, på en bedre måte. Bluebeams prisbelønte PDF-løsninger brukes av verdens fremste arkitekt-, ingeniør- og byggefirmaer, olje- og gasselskaper, produsenter og nasjonale og regionale offentlige institusjoner for å redusere papirforbruket med over 85% og øke produktiviteten med over 60%. Teamet hos Bluebeam Account Services og det globale forhandlernettverket har løst kunders utfordringer i over 100 land i over ti år. Gå til www.bluebeam.no for å lære mer om hvordan Bluebeam hever terskelen og setter en ny standard.

Bluebeam Software, Inc.
Kristine Stene, +1 626-788-4205 Direct
kstene@bluebeam.com

More than 70 Companies to Showcase Top Tech at CES Unveiled Paris20.10.2017 15:08Pressemelding