Bloggerne er tilbake med en ny sesong og nye profiler høsten 2018

Høstens sesong blir den niende i rekken for «Bloggerne». I den nye sesongen får vi følge to nye profiler; Caroline Berg Eriksen og Stina Marie Bakken. Vårens nykommere – Jørgine «Funkygine» Vasstrand, Julianne «Pilotfrue» og ektemannen Ulrik Nygård, og Anniken «Annijor» Jørgensen, Anne Brith Davidsen og Kristine «Krisssy» Ullebø er også med når en ny sesong av «Bloggerne» får premiere på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo denne høsten.

– Bloggerne har vært en suksess på TV 2 Livsstil og på TV 2 Sumo gjennom åtte sesonger. Det er gøy å se engasjementet den gjengen skaper hos seerne. Vi er veldig fornøyd med bredden i høstens cast, og gleder oss til å følge dem videre i høstens nye sesong, sier programredaktør i TV 2, Jarle Nakken.

I «Bloggerne» - sesong 9 blir vi bedre kjent med Caroline Berg Eriksen, 31 år, som er en av Norges mest leste bloggere de siste ti årene. Caroline ble kjent som «Fotballfrue» og er gift med fotballspilleren Lars-Kristian Eriksen.
– Jeg håper å vise seerne en annen side av meg selv enn slik mange tror de kjenner meg gjennom bloggen. Det er lett å misforstå eller forhåndsdømme gjennom tekst og bilder, og jeg håper å vise en mer ekte Caroline på TV-skjermen, sier Caroline Berg Eriksen.

Vi får også følge Stina Marie Bakken som står bak livsstilbloggen «Stina Blogg» i den neste sesongen av «Bloggerne». Stina er 24 år og samboer med skuespiller og heavy metal-vokalist Per Fredrik Åsli, 32 år, kjent som «PelleK».
– Jeg ser virkelig frem til å være med i «Bloggerne»! Jeg gleder meg til å dele mer og slippe seerne tettere på i hverdagen, sier Stina Marie Bakken.

Nye profiler betyr også at noen forsvinner ut av «Bloggerne».
– Vi vil rette en stor takk til Anna «Mamma til Michelle» Rasmussen og Marna «Komikerfue» Haugen Burøe for det fine samarbeidet gjennom mange sesonger. De begge har tatt seerne med på en lang og innholdsrik reise gjennom «Bloggerne», avslutter Jarle Nakken.

Det gjenstår en uke av den åttende sesongen av «Bloggerne» der vi får følge profilene frem til en veldig fin sesongfinale. De siste fire episodene vises kommende uke – mandag til torsdag kl. 21.30 på TV 2 Livsstil og når du vil fra midnatt på TV 2 Sumo.

«Bloggerne» - sesong 9, får premiere høsten 2018 på TV 2 Livsstil og TV 2 Sumo.

Nina EnghPR- og medierådgiver

Pressekontakt for utenlandske serier, Hotel Cæsar, Bloggerne, Den nakne sannhet, Kompani Spitsbergen og Premier League.

916 05 816nina.engh@tv2.no

Stina og Caroline er nye profiler i Bloggerne - sesong 8