Bli med inn i hverdagen til Kaveh

Etter gjennombruddet i 2014 med «Snufs», har Kaveh fulgt opp suksessen med «Sannheten sårer» og fjorårets «Salute». I februar kom Kaveh tilbake I ny drakt og slapp "Muhammad Ali". I dag er musikkvideoen her.

Musikkvideoen til "Muhammad Ali", som er regissert av den prisvinnende Thor Brenne (Lars Vaular, Highasakite, Pompeii), gjenspeiler Kaveh`s Oslo, hvor man tar et dypdykk I Suburbia.

SE MUSIKKVIDEOEN TIL "MUHAMMAD ALI" HER

Den rutinerte 22 åringen fra Grünerløkka forteller:

- Denne videoen gjenspeiller livstilen min og vi har skutt alle bilder i Oslo. Jeg vil bevise at det autentiske ved byen min på langt vei er spennende nok for verden. Thor Brenne og teamet hans er proffe & dyktige. Vi var veldig effektive under settet og skjøt alt dette I løpet av en arbeidsdag. Jeg ser frem til å jobbe mer med han i fremtiden. Se opp for cameos av hele Norges hip hop fremtid, i tillegg til noen cleane og fete performance shots. Peace!

Kaveh Kholardi er en rapper, låtskriver, produsent og artist som er født og oppvokst i Oslo, Grünerløkka. 22-åringen har vært et kjent navn i det norske musikkmiljøet i flere år og har de siste årene vært en av Norges mest strømmede, omtalte og omdiskuterte rappere. I tillegg til å gi ut kritikerrost musikk med kommersiell suksess har han også hatt sin egen dokumentarserie på P3 og NRK3, vært by:Larm-snakkis og turnert landet to ganger i tillegg til å ha spilt på festivaler som Øyafestivalen, Slottsfjell og Hove festivalen.

Det voldsomme gjennombruddet kom i 2014 da Kaveh slapp “Snufs”. Låten tok sats oppover listene på nyåret og ble en av årets mest strømmede norske låter. “Snufs” ble nominert til P3 Gull og NRJ Music Awards i kategorien Årets låt. Kaveh ble også nominert til årets nykommer på Spellemannsprisen 2014. Han fulgte opp suksessen med hjertebarnet “Sannheten Sårer” som ble sluppet i 2014. I 2016 slapp han så oppfølgingsalbumet "Salute" som ble kritikerrost med femmere både av P3 og Dagbladet.

Ny musikk fra Madonna, Taylor Swift, Veronica Maggio og mange flere.14.6.2019 14:32:15 CESTPressemelding

Madonna slipper albumet Madame X Linda Vidala slipper EP https://www.ntbinfo.no/pressemelding/ehi-slipper-ny-lat?publisherId=6987388&releaseId=17866361 EHI slipper låta Ditt problem i dag EDM-debutanten ASH slipper første singel! https://www.ntbinfo.no/pressemelding/jens-er-klar-med-lottery?publisherId=6987388&releaseId=17866306 jens er klar med Lottery https://www.ntbinfo.no/pressemelding/veronica-maggio-slipper-den-forste-delen-fra-det-kommende-albumet-fiender-ar-trakigt?publisherId=6987388&releaseId=17866234 Veronica Maggio slipper den første delen fra det kommende albumet Fiender är tråkigt Common er tilbake med låten “HER Love”.Beaten er basert på en tidligere uutgitt originalinnspilling av J Dilla - produsenten som gjennom sitt arbeid for The Pharcyde, A Tribe Called Quest, De La Soul, Busta Rhymes, The Roots, Erykah Badu, og dagsaktuelle Common, nådde ikonisk status I hiphopmiljøet lenge før sin altfor tidlige bortgang I 2006. På “HER Love” lar Common Dillas klassiske håndverk s

MADONNA RELEASES MADAME X14.6.2019 13:36:28 CESTPressemelding

Today, Madonna released her highly-anticipated 14th studio album Madame X from Live Nation, Interscope Records and Maverick. Madame X is now available across Apple, Spotify, Amazon and all DSPS. The Madame X Deluxe Box Set is on sale today and includes the international limited-edition deluxe hardcover two CD album, an exclusive standard album cassette, a seven inch picture disc “I Rise,” double sided poster and tattoo sheet. In addition, the Madame X International Limited Edition Deluxe hard cover contains two CD album featuring three bonus tracks and a 32 page booklet. Influenced creatively by living in Lisbon, Portugal over the past several years, Madame X is a collection of 15 new songs that celebrate Madonna’s career-long affair with Latin music and culture coupled with other global influences. On the album, Madonna brings this to life as she sings in Portuguese, Spanish and English across various tracks. Madonna collaborated on Madame X with longtime producer Mirwais, as well as

EDM-debutanten ASH slipper første singel!14.6.2019 08:10:00 CESTPressemelding

Ash ble født i 1995 i Nord-Iran og kom til Norge som politisk flyktning i 2000. Siden den gang har han bodd i den sørlandske sommerbyen Kristiansand, der han fikk interesse for musikk allerede i tidlig alder. Som 16 åring begynte han å mikse musikk, og har i løpet av det siste året fått en sentral rolle innenfor det norske klubbmiljøet. Ash har spilt for alle de største klubbene innenfor landegrensen, og har fortiden faste spille-jobber rundt om i hele Norden. Nå har Ash tatt steget videre, og har brukt mye av tiden i hjemmestudioet der han produserer egen musikk. Fredag 14.06.19 slipper Ash sin første singel via Eccentric Music, «Matters».

jens er klar med "Lottery"14.6.2019 08:05:00 CESTPressemelding

2019 har vært et travelt år for jens så langt. Han har signert med Made Management (Sigrid, Aurora), hans første singel “Mixtape” har nesten streamet 4M streams og han har allerede rukket å slippe flere singler i år. Sommerlige “Lottery” er tredje låt ut fra jens og han har følgende å si om låta: "Lottery" handler om at man ofte kan bli helt dust av forelskelse, og hvordan man gjerne ikke anerkjenner at oddsene er like dårlig som sjansen for å vinne i lotto. Forelskelsen jeg beskriver i låta, den gikk over, og den dag i dag aner jeg ikke hva hun jeg var så betatt av driver med eller hvor hun er i verden. Samtidig er hun lykkelig uviten om at hun inspirerte en låt. Og akkurat det synes jeg er helt greit. “Lottery” slippes 14.juni.