Bli en Pokémon GO-mester!

6. juli 2016 vil for alltid bli husket som dagen mobilspillet Pokémon GO slo ned med en atombombes kraft og spredde seg med lynets hastighet i USA, New Zealand og Australia. Få uker etter, tok spillet resten av verden med storm. Pokémon GO har flere brukere enn Twitter og Candy Crush Saga og er historiens største mobilspill. Men det er mange som spiller, og hvordan skal akkurat du lykkes med å vinne kamper, samle candy og stardust - og ikke minst: Fange dem alle sammen! Fortvil ikke, med disse tre guidebøkene kan alle bli en mesterspiller!

Pokémon GO: Den ultimate uoffisielle guiden går i dybden på Pokémon GO-fenomenet, og gir leseren et innblikk i hvordan det hele startet, samtidig som man lærer hvordan man skal bli en mesterspiller ved å følge bokens tips og triks. Bokens forfatter, Cara Copperman, deler generøst av sin egen historie og erfaring med spillet. Boken inneholder også flust med sitater og tips fra andre spillere, Pokémon-historikk, og enkle steg for steg-trinn for hvordan man skal få mest ut av spillet. Årets julegave? Det mener i alle fall vi!

Tips og triks for Pokémon GO: Teknikker og tips for Pokémon-fangst og kamp!
I denne handy lommeguiden lærer man seg alt man trenger å vite for å bli best til å fange Pokémons, hva slags styrker og svakheter de ulike Pokémons har, hvilke Pokémon som ikke lett lar seg beseire, hvordan man utkjemper en gymkamp og mye mer. Powerup med denne lettleste lommeguiden! Anbefales for 7 år og oppover.

Tips og triks for Pokémon GO: Topphemmelige tips for å bli en topptrener gir deg all kunnskapen du trenger for å bli en topptrener! I denne boken gjennomgår forfatteren grunnreglene i spillet og deler masse tips og strategier for å bli den beste topptreneren. Her greies ut om viktige ord og uttrykk man bør lære seg før man setter i gang, hvordan man bruker PokéStop, utvikler Pokémon, klekker egg og mye mer. Anbefales for 7 år og oppover.

Bøkene er godt illustrert med bilder fra spillet, noe som gjør det enkelt å følge bokens instrukser, især for de yngste spillerne.

Les, opp, ut og Pokémon-GÅ!