Bertine Zetlitz spiller på frivillighetens fest under Arendalsuka

15.8.2016 11:00 | Frivillighet Norge

Norsk Tipping og Frivillighet Norge inviterer til en uformell møteplass under Arendalsuka. Her møtes beslutningstakere fra blant annet frivillig sektor, regjeringen og Stortinget.

Kulturminister Linda Hofstad Helleland skal snakke med styreleder i Frivillighet Norge Sturla Stålsett og Norsk Tippings Tonje Sagstuen om fremtidens frivillighet. Lederen i Norsk Folkehjelp Solidaritetsungdom Ingrid Aspelund utfordrer nevnte talere. Trine Skei Grande, Kjersti Stenseng, Rigmor Aasrud, Gunn Marit Helgesen og Helge Andre Njåstad er blant de mange beslutningstakerne som har meldt seg på. Bertine Zetlitz spiller på arrangementet.

Frivillighetsfesten finner sted på Clarion Tjuvholmen onsdag 17.8 klokka 18-20. Dersom representanter fra pressen ønsker å delta på arrangementet, kontakt politisk rådgiver Morten Johansen.

Morten Johansen, mortenj@frivillighetnorge.no, 92450548.

Frivillighet Norge er et samarbeidsforum for frivillige organisasjoner i Norge. Vi arbeider for en helhetlig frivillighetspolitikk for å sikre vekst og utvikling i frivilligheten, som er en hjørnestein i norsk kultur og samfunnsliv.