Bertel O. Steen fortsetter jakten på digitale hoder

I vinter ansatte Bertel O. Steen 17 nye ledere og eksperter som er i full gang med å utvikle nye tjenester for framtidens bilbruk. Nå lyser konsernet ut ytterligere 21 spennende stillinger.

- Vi skal være en ledende aktør i fremtidens mobilitetsmarked, og da må vi tiltrekke oss nødvendig digital kompetanse, sier Bjørn Maarud. Foto: Bertel O. Steen/Jarle Nyttingnes

Bilbransjen er inne i den største og mest omfattende transformasjonen noen gang. Vi kan eie bil, leie bil eller dele bil. Vi kan kjøre elektrisk, plug-in, bensin eller diesel. Bilen blir i økende grad koblet til nett og blir stadig mer selvkjørende Og dette er bare starten. Bertel O. Steen har som mål å spille en viktig rolle og lede an i utviklingen av morgendagens mobilitetsløsninger.

- Det er store og spennende endringer som ligger foran oss. For selv om bilen er i endring, er en ting helt sikkert: Også i fremtiden vil vi ha behov for å komme oss fra A til B. Bertel O. Steen skal lede an i utviklingen av morgendagens mobilitetsløsninger og da må vi jakte på de beste folkene. Dersom man vil være med og forme framtiden, en framtid som vil prege folks hverdagsliv, har man muligheten nå, sier konsernsjef Bjørn Maarud.

Det er nå det skjer
- Vi er i full gang med den viktige omstillingen som bransjen står ovenfor. Med nye folk på laget kommer vi til å lansere nye konsepter for mobilitet og er i dialog med både private og offentlige aktører for å utvikle tjenester som møter folks behov. I dag er folk tilkoplet gjennom sine smarttelefoner, bilene blir i økende grad tilkoplet nettet og vi ønsker å kople det hele sammen på en måte som forenkler kundens hverdag. Forbrukeren stiller nye krav, har nye behov og vi vil møte dem på deres premisser, sier Maarud.

Bertel O. Steen søker derfor etter stillinger som blant annet dette:

• DevOps transformatør
  • UXlead
  • Front end lead
  • Business controllere
  • Senior financial controllere
  • SEO manager
  • Forretningsutviklere
  • Digital tjenesteutvikler
  • Front end utvikler
  • Analytikere

- Vi synes det er en utrolig spennende utvikling vi er inne i. Jeg håper at folk med den kompetansen vi søker også trigges av at det som skjer i bilbransjen nå er så revolusjonerende at de ønsker å gi sitt bidrag og være med på reisen, sier Maarud.

Se kampanjesiden www.boskarriere.com.

Bjørn Maarud
Konsernsjef Bertel O. Steen
+47 900 20 724 / bjorn.maarud@bos.no

Anders Rikter
Konserndirekør kommunikasjon og samfunnsansvar
+47 920 84 996 / anders.rikter@bos.no

Rekrutteringskampanje Bertel O. Steen.

Bil- og eiendomsvirksomheten Bertel O. Steen kunne i 2017 vise til driftsresultat på 555 millioner og omsetning på 16,7 milliarder kroner. Antall årsverk i konsernet ved utgangen av 2017 var 2499.