Bergensprodusenten SJUR slipper sin debutsingel

30.6.2017 09:42 | Sony Music Norway

Etter stor suksess med "Let Me Love You", en cover av Mario sin hit fra 2004, slipper nå SJUR sin første offisielle singel.

Den bergensbaserte DJen og produsenten SJUR har posisjonert seg selv som en av de mest spennende nykommerne fra Norge. Fra å ha startet som DJ i Bergen i 2009 har SJUR gått fra å gjøre lokale klubbjobber, til å gi ut sine første remixer på Soundcloud i 2014 og senere gi ut offisielle remixer for blant annet Putbull, Seeb og James Arthur.

Etter å ha vunnet prisen for «Årets up-and-coming artist» under NRJ Music Awards i 2015, fått oppmerksomhet på Billboard.com og ha vært #1 på HypeM-listene seks ganger, ga SJUR ut sin første remix-singel gjennon Sony Music sent i 2016. «Let Me Love You», som er en cover av Mario sin hit fra 2004, har siden release fått over 46 millioner streams og ligget på topplistene på Spotify i både Sverige, Danmark og Nederland. Låta har også fått oppmerksomhet i liveshowene til tungtvektere som Kygo, Sam Feldt og Matoma.

Nå er SJUR klar til å følge opp suksessen og slipper sin andre singel, «What Do I Do», i dag 30. juni. Hør låta her

”What Do I Do” is a track to suit both relaxed listening at home and late night parties at the club. Whatever you are doing, this track will fit right in. One of the most important things for me to drive the production forward is strong lyrics and vocals, and ”What Do I Do” got me hooked right away. To me this track is the perfect debut single and summer track.” - SJUR

Monday kjøper Feelgood29.6.2017 14:47Pressemelding

Monday Production AS har i dag kjøpt opp majoriteten i produksjonsselskapet Feelgood Scene Film og TV AS, som blant annet står bak suksesser som Helt Perfekt med Thomas Giertsen, Neste Sommer, Brille, Ukens Vinner, samt en rekke andre populære TV-program. Feelgood ble grundet av Thomas Giertsen 2004 og i 2010 gikk Sony Music Norway AS inn som majoritetseiere. Monday kjøper nå aksjemajoriteten fra Sony Music Norway samt andre minoritets eiere, men Thomas Giertsen vil beholde sine aksjer og fortsatt være Kreativ Leder i selskapet.