Bergensprodusenten SJUR slipper sin debutsingel

Etter stor suksess med "Let Me Love You", en cover av Mario sin hit fra 2004, slipper nå SJUR sin første offisielle singel.

Den bergensbaserte DJen og produsenten SJUR har posisjonert seg selv som en av de mest spennende nykommerne fra Norge. Fra å ha startet som DJ i Bergen i 2009 har SJUR gått fra å gjøre lokale klubbjobber, til å gi ut sine første remixer på Soundcloud i 2014 og senere gi ut offisielle remixer for blant annet Putbull, Seeb og James Arthur.

Etter å ha vunnet prisen for «Årets up-and-coming artist» under NRJ Music Awards i 2015, fått oppmerksomhet på Billboard.com og ha vært #1 på HypeM-listene seks ganger, ga SJUR ut sin første remix-singel gjennon Sony Music sent i 2016. «Let Me Love You», som er en cover av Mario sin hit fra 2004, har siden release fått over 46 millioner streams og ligget på topplistene på Spotify i både Sverige, Danmark og Nederland. Låta har også fått oppmerksomhet i liveshowene til tungtvektere som Kygo, Sam Feldt og Matoma.

Nå er SJUR klar til å følge opp suksessen og slipper sin andre singel, «What Do I Do», i dag 30. juni. Hør låta her

Hvis du vil se dette innholdet fra open.spotify.com, gi ditt samtykke øverst på denne siden.

”What Do I Do” is a track to suit both relaxed listening at home and late night parties at the club. Whatever you are doing, this track will fit right in. One of the most important things for me to drive the production forward is strong lyrics and vocals, and ”What Do I Do” got me hooked right away. To me this track is the perfect debut single and summer track.” - SJUR