Bergensprodusenten SJUR slipper sin debutsingel

Etter stor suksess med "Let Me Love You", en cover av Mario sin hit fra 2004, slipper nå SJUR sin første offisielle singel.

Den bergensbaserte DJen og produsenten SJUR har posisjonert seg selv som en av de mest spennende nykommerne fra Norge. Fra å ha startet som DJ i Bergen i 2009 har SJUR gått fra å gjøre lokale klubbjobber, til å gi ut sine første remixer på Soundcloud i 2014 og senere gi ut offisielle remixer for blant annet Putbull, Seeb og James Arthur.

Etter å ha vunnet prisen for «Årets up-and-coming artist» under NRJ Music Awards i 2015, fått oppmerksomhet på Billboard.com og ha vært #1 på HypeM-listene seks ganger, ga SJUR ut sin første remix-singel gjennon Sony Music sent i 2016. «Let Me Love You», som er en cover av Mario sin hit fra 2004, har siden release fått over 46 millioner streams og ligget på topplistene på Spotify i både Sverige, Danmark og Nederland. Låta har også fått oppmerksomhet i liveshowene til tungtvektere som Kygo, Sam Feldt og Matoma.

Nå er SJUR klar til å følge opp suksessen og slipper sin andre singel, «What Do I Do», i dag 30. juni. Hør låta her

”What Do I Do” is a track to suit both relaxed listening at home and late night parties at the club. Whatever you are doing, this track will fit right in. One of the most important things for me to drive the production forward is strong lyrics and vocals, and ”What Do I Do” got me hooked right away. To me this track is the perfect debut single and summer track.” - SJUR

Justin Timberlake slipper sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods» 2. februar! Første singelen «Filthy», med video, slippes allerede førstkommende fredag, 5. januar.3.1.2018 17:23Pressemelding

Med ti Grammys og fire Emmys i bagasjen, er Justin Timberlake klar med sitt fjerde studioalbum «Man Of The Woods», som slippes via RCA Records 2. februar. Albumet er tilgjengelig for forhåndsbestilling fredag 5. januar. Samme dag slippes også den nye singelen «Filthy», med tilhørende video regissert av Mark Romanek. Låten er skrevet og produsert av Timberlake, Timbaland og Danja, i samarbeid med James Fauntleroy og Larrance Dopson.

THÅSTRÖM annonserer syv festivalspillinger - deriblant fire norske - sommeren 2018!7.12.2017 11:55Pressemelding

Sveriges største rockestjerne heter Thåström. Med en fortid i blant annet Ebba Grön og Imperiet har han vært høyaktuell i fire tiår, og han fortsetter kontinuerlig å utvikle sin patenterte Europablues til nye nivå. Med det kritikerroste albumet Centralmassivet i ryggen, og en høstturné som solgte nesten 100 000 billetter, annonserer han i dag syv festivalkonserter i Skandinavia til sommeren - blant dem hele fire norske.