BDO Noraudit sikrer verdier til Petter Northug jr - ny sponsoravtale gir driv til VM på hjemmebane i 2011

BDO Noraudit er den store utfordreren i revisjonsbransjen. Petter Northug jr utfordrer verdenseliten i langrenn. Nå har partene inngått sponsoravtale, og BDO Noraudit skal blant annet følge med i sporet til Norges store skitalent gjennom to VM og et OL de neste tre årene.

-      Det er noen veldig spennende år Petter Northug jr har foran seg. Vi i BDO Noraudit gleder oss til å se han stå her som vinner under VM 2011! sier en fornøyd partner i BDO Noraudit,Trond-Morten Lindberg.

BDO Noraudit ønsker å sponse en norsk idrett og et talent som gjenspeiler noen av de verdiene som selskapet står for.

-       Vår visjon er å sikre og skape verdier. Med det i mente passer det bra å satse på Petter Northug jr., forteller Lindberg, og tilføyer - Petter Northug jr samsvarer godt med vår profil – han har styrke og er et friskt pust med mye driv. Han vil være til inspirasjon for oss, og det er en glede å være med å gi ham muligheter i årene fremover.

-       Det her blir bra! Jeg er veldig fornøyd med å ha inngått en større sponsoravtale med BDO Noraudit, og kan nå forholde meg til få, store sponsorer fremfor mange småavtaler. Da kan jeg bruke energien målrettet også når det gjelder sponsoraktiviteter, sier Petter Northug jr.

BDO Noraudit får blant annet rett til å benytte Petter Northug jr i markedsføring av sine produkter i annonsering, foredrag, kundemøter og messer. Avtalen gjelder fra kontraktssignering og i tre år fremover, med opsjon om å fornye avtalen for ytterligere tre år, uavhengig av eventuell klubbytte for Petter Northug jr i fremtiden.

-       Da vi vurderte sponsorer var det viktig for oss å finne et solid, norsk firma med forutsigbarhet. Vi tenker langsiktig og er opptatt av stabilitet hos sponsoren. BDO Noraudit passer godt med vårt konsept, de er entusiastiske og opptatt av å skape verdier på kort og lang sikt, uttaler Ivar Stuan i Team Northug

BDO Noraudit er en revisjons- og rådgivningsvirksomhet med både lokal og internasjonal forankring. I Norge er det 600 ansatte fordelt på 25 kontorer i landet - fra Mandal i sør til Kirkenes i Nord. BDO Noraudit Norge er tilknyttet BDO International, som har 30 000 medarbeidere i over 100 land verden over.

Kontakpersoner i BDO Noraudit:

Trond-Morten Lindberg, Partner

tlf: 23 11 91 66/95 12 91 50

Helena F. Julusmoen, markedssjef

tlf: 23 11 92 28/97 57 33 72

Kontaktpersoner vedrørende avtalen:

Utøver: Ivar Stuan, SponsorLink as

tlf: 62 51 25 65/92 25 45 99

NSF v/presseansvarlig Rolf Nereng,

tlf: 908 55 849

-----------------------------------------------------------------------------------

BDO Noraudit sikrer og skaper verdier. BDO Noraudit er en revisjons- og rådgivningsvirksomhet med 600 ansatte og kontorer over hele Norge. Hovedkontor er i Oslo. Samarbeider med BDO International som har 30 000 ansatte i over 100 land. Dette nettverket utgjør en betydelig kompetansebase for våre kunder. Sammen med kundene fokuserer vi på å tenke løsningsorientert, entusiastisk og verdiskapende. www.bdonoraudit.no