Banks net position in the Riksbank

Jul 23, 2019
SEK MILLION

LENDING BORROWING

About GlobeNewswire

Subscribe to releases from GlobeNewswire

Subscribe to all the latest releases from GlobeNewswire by registering your e-mail address below. You can unsubscribe at any time.

Latest releases from GlobeNewswire

EVS Broadcast Equipment reports update of share buyback program19.8.2019 17:45:00 CESTPress release

Publication on August 19, 2019, 5.45pm CET Regulated information – reporting share buyback EVS Broadcast Equipment S.A.: Euronext Brussels (EVS.BR), Bloomberg (EVS BB), Reuters (EVSB.BR) EVS reports update of share buyback program EVS Broadcast Equipment reports that the following transactions, conducted within the framework of the share buyback program announced on October 24, 2018, took place between August 12, 2019 and August 16, 2019. Date Number of shares acquired Average price (EUR) Total (EUR) 12/08/2019 1,250 21.6006 27,001 13/08/2019 679 21.2234 14,411 14/08/2019 1,846 21.0653 38,887 15/08/2019 1,700 20.7911 35,345 16/08/2019 1,679 20.8358 34,983 As of August 16, 2019, and since the start of the buyback program, EVS has bought 276,159 shares at an average price of EUR 20.8687, representing in total EUR 5,763,085. After aforementioned transactions the total number of own shares amounts now to 354,807 shares as of August 16, 2019 (including 93,144 shares already held by the comp

Mandatory Notification of Trades19.8.2019 17:43:00 CESTPress release

ASKER, NORWAY (19 August 2019) – In February 2019, TGS implemented an Employee Share Purchase Plan (ESPP) pursuant to which eligible employees are allowed to purchase TGS common shares at a discount through payroll deductions. The ESPP operates in six-month periods, and at the end of each period, employees have the option to purchase stock at a 15% discount to the market price at the time of purchase. The plan sets a maximum purchase of 100 shares per employee per six-month period. On August 19, 2019 the following primary insiders purchased shares through as participants in the ESPP. The schedule attached reflects the holdings of the primary insiders following the purchase. Knut Agersborg -- 100 shares Katja Akentieva -- 100 shares Fredrik Amundsen -- 100 shares William J.C. Ashby -- 100 shares Kristian Kuvaas Johansen -- 100 shares Tana LaDon Pool -- 100 shares Sven Borre Larsen -- 100 shares Stein Ove Isaksen -- 100 shares Vivi Suhr Engebretsen -- 50 shares Company summary TGS-NOPEC

GOGL – Repurchase of shares19.8.2019 16:42:00 CESTPress release

Golden Ocean Group Limited (“Golden Ocean” or the “Company”) announces that the Company has, on August 19, 2019 purchased 25,000 of the Company's own common stocks. The shares have been bought on the Oslo Stock Exchange at an average price of NOK 49.31 per share. After this transaction Golden Ocean holds a total of 770,000 own shares. The transaction is part of the share buyback program announced on December 20, 2018. Hamilton, Bermuda August 19, 2019 This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5 -12 of the Norwegian Securities Trading Act.

Em home växer med fyra nya butiker19.8.2019 13:00:00 CESTPressemelding

ELECTRA GRUPPEN AB (publ) orgnr. 556065-4054 Pressmeddelande 2019-08-19 Em home växer med fyra nya butiker Em home växer med fyra nya butiker när Bromölla och Karlskrona Möbler samt Bror Pehrsons Möbler i Alvesta och Växjö går in i kedjan under oktober månad. Butikerna omsatte under 2018 tillsammans dryga 130 miljoner kronor. Franchisebaserade möbelkedjan Em home förvärvades i slutet av 2018 av Electra Gruppen AB (publ). Syftet med förvärvet är att stärka erbjudandet till butikerna med starkare e-handel, effektivare affärssystem samt ett omfattande centrallager med modern logistik. Under våren har ett intensivt arbete pågått med att bygga grundstrukturen och kedjan står nu rustad inför höstens/vinterns viktiga försäljningsperiod. Parallellt har arbetet inletts med att hitta förutsättningar för att öppna och ansluta fler butiker till kedjan, något som nu börjar ge frukt. Entreprenörerna Peter Torstensson, som äger butikerna i Bromölla och Karlskrona, och Jim Lundquist, som driver butike