Avis Budget Norway

Avis styrker sin miljøvennlige Go Green bilflåte i det norske markedet

Avis Norge har styrket sin Go Green bilflåte som et resultat av raskt endrede mobilitetsbehov og etterspørsel etter bedre tilgang på miljøvennlige kjøretøy.

Avis Norge har derfor investert i en rekke nye hybrid og elektriske biler over de siste tolv månedene for å møte den økte etterspørselen i det norske markedet.

Donald Hayes, Daglig leder for Avis Norge sier: «Norge er blant landene i verden med størst andel elektriske biler, og norske forbrukeres etterspørsel for hybrid og elektriske biler vokser kontinuerlig.

Norge er et foregangsland når det kommer til tilrettelegging for mer miljøvennlige kjøretøy, med blant annet rask utbygging av infrastruktur som støtter utviklingen av et nasjonalt nettverk av ladestasjoner».

Go Green-flåten utgjør ca 15 prosent av Avis Norge sin totale bilflåte og inkluderer bilmodeller som BMW i3, Nissan Leaf, VW e-golf, VW Up og Tesla S, i tillegg til elektriske varebiler som Citroen Berlingo og Peugeot Partner.

Cecilie Scharning
Pressekontakt Avis Budget Norge
Tlf: +47 920 82 300
E-post: ces@zynk.no