AVICII:TIM, Jonas Brothers, Mari Samuelsen, Mabel og mange flere slipper ny musikk i dag.

Jonas Brothers med sitt første album på ti år

AVICII:TIM

Ezzari slipper nye låta "Store Løven"

Ny låt fra den splitter nye popduoen 2Trendy

Jamie Cullum slipper nytt album og gjester Kongsberg Jazzfestival i sommer.

Mari Samuelsen slipper nytt soloalbum

Jonas Benyoub slipper EP

HAVSUN med debut EP!

Astrid S er klar med en splitter ny one-take musikkvideo til hennes nyeste singel “The First One”.

Neste uke kommer endelig Madonna sitt 14. studioalbum, Madame X. I dag slipper pop-dronningen singelen "Dark Ballet"

I dag slipper Mabel nye singelen «Mad Love», som følger opp megasuccessen med “Don’t Call Me Up”. Låta er nummer to fra hennes kommende album High Expectations. Hun ble nylig annonsert som en av YouTubes Artists on The Rise, som den første artisten i UK. Mad Love er allerede addet på mP3, og video ble sluppet i dag kan du se HER

Den tyske produsent-duoen Junge Junge har bygget opp en imponerende katalog med produksjoner som “Wicked Hearts” og “Run Run Run”. Nå følger duoen opp med den melankolske og vakre “A Walk On The Beach”.

God helg! 😊

Ny musikk fra Taylor Swift, Snow Boyz, Isac Elliot m.fl.16.8.2019 11:00:49 CESTPressemelding

Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album Isac Elliot er endelig ute med ny musikk Lemaitre inntar Den Norske Opera. Taylor Swift slipper i dag låten «Lover», tittelsporet fra hennes og kommende album som slippes neste fredag, 23. august. Magnus Eliassen «Livet må ha nåkka mer». Magnus Eliassen gjorde I juni et storslagent comeback med den nydelige låten «Savna Dæ». Nå er han klar for å slippe «Livet må ha nåkka mer» og også denne gangen står han selv for tekst, musikk, innspilling, produksjon, miks og master. Til helgen er han også tilbake på scenen og skal spille på Parkenfestivalen i Bodø. Remix av Lil Tecca «Ransom» med Juice WRLD ble sluppet denne uken. Hør låten her. «Ransom» er per i dag den mest spilte raplåten i Norge. Bassangeren Ildar Abdrazkov er nå ute med sitt debutalbum Verdi Album på Deutche Grammophon. Har har gjort innspilinger av sentrale verk fra Gisueppe Verdi. Verdi har stått sentralt i Abdrazakovs profesjonelle liv som international opersasanger som

Snow Boyz slipper siste singel fra kommende debut-album16.8.2019 10:32:38 CESTPressemelding