Australireiser, KinaReiser, Nordmannsreiser og Orkideekspressen inviterer til spennende reiseaften på Det Norske Teater!

Stillehavsøya Bora Bora – en av mange eksotiske reisemål.

Det er begrenset med antall plasser, og for å være sikret plass anbefales påmelding innen 1. september til post@australiareiser.no.

Stillehavsøya Bora Bora – en av mange eksotiske reisemål.
En bjørnefamilie på vandring i Canada.
Canadas natur er mektig – selv for en nordmann.
Geir Salvesen – Aftenpostens mangeårige vinspesialist –  presenterer sin vinreise på reiseaftenen i september.
Geir Salvesen – Aftenpostens mangeårige vinspesialist – presenterer sin vinreise på reiseaftenen i september.
Vinsmaking ved Ayers Rock i Australia er en opplevelse du sent glemmer.
Den transsibirske jernbanen er en reise mange drømmer om å ta.
Et av de mange flytende markedene i Vietnam.

Australiareiser er et norskeid selskap med kontorer i Oslo, Stockholm og Aarhus. Selskapet er størst i Norden på reiser til Australia, New Zealand, Stillehavet og reiser jorden rundt. Australiareiser sine spesialister skreddersyr reiser for både individuelle og grupper. Selskapene Fijireiser og Grupperundreiser tilhører Australiareiser-gruppen.

Australia tror på turistvekst etter ny serie fra David Attenborough11.4.2016 11:16Pressemelding

Nesten seksti år etter at den legendariske programlederen tok sitt første dykk ved The Great Barrier Reef har Attenborough laget en egen serie om det verdensberømte revet. Første episode kommer på NRK 8. Mai. The Reef, som australierne selv kaller revet, er attraksjon nummer en i landet down under. Nesten alle førstegangsreisende tilbringer noen dager ved kysten av Queensland for å oppleve det verdensberømte revet.