Australireiser, KinaReiser, Nordmannsreiser og Orkideekspressen inviterer til spennende reiseaften på Det Norske Teater!

Stillehavsøya Bora Bora – en av mange eksotiske reisemål.

Det er begrenset med antall plasser, og for å være sikret plass anbefales påmelding innen 1. september til post@australiareiser.no.

Stillehavsøya Bora Bora – en av mange eksotiske reisemål.
En bjørnefamilie på vandring i Canada.
Canadas natur er mektig – selv for en nordmann.
Geir Salvesen – Aftenpostens mangeårige vinspesialist –  presenterer sin vinreise på reiseaftenen i september.
Geir Salvesen – Aftenpostens mangeårige vinspesialist – presenterer sin vinreise på reiseaftenen i september.
Vinsmaking ved Ayers Rock i Australia er en opplevelse du sent glemmer.
Den transsibirske jernbanen er en reise mange drømmer om å ta.
Et av de mange flytende markedene i Vietnam.

Australiareiser er et norskeid selskap med kontorer i Oslo, Stockholm og Aarhus. Selskapet er størst i Norden på reiser til Australia, New Zealand, Stillehavet og reiser jorden rundt. Australiareiser sine spesialister skreddersyr reiser for både individuelle og grupper. Selskapene Fijireiser og Grupperundreiser tilhører Australiareise-gruppen.

Hva med å dykke med hvithai i julen? Eller bo i luksustelt i bushen i vinterferien?6.12.2017 08:00Pressemelding