Austadfjord oppvekstsenter hoppet seg til seier

4. klasse ved Austafjord oppvekstsenter i Vikna kommune er vinnere av Nasjonalforeningen for folkehelsens hoppetaukonkurranse i Nord-Trøndelag. De seks elevene hoppet en time hver dag under konkurransen.

STED: Austadfjord oppvekstsenter torsdag 26. mai klokken 12:00.

Premien er en overraskelse for skolebarna, så vi ber om at dere overholder sperrefristen.

Premien blir delt ut av avdelingsleder Knut Are Valø.

Over hele landet har over 100 000 skoleelever fra 4. til 7. klasse deltatt i ‘Hopp for hjertet’. Det tilsvarer over 50 prosent av alle barneskolene i Norge. Konkurransen strakk seg over to uker i mai, og deltagerne har i gjennomsnitt hoppet tau 24 minutter hver dag.

Kontakt Knut Are Valø 74 39 24 02 eller 993 81 141.