Audi A4 blir mer dynamisk

Nye Audi A4 kom som 2016-modell, og ble raskt en suksess i mellomklassens premium-segment. Med skarpe linjer og markant front banet den vei for Audis kommende modeller. Nå får den et enda mer dynamisk design.

Audi A4 Avant

– Audi A4 er en populær familiebil i det norske markedet, like praktisk som den er dynamisk. Nå løftes A4 ytterligere, og føyer seg inn i rekken av flere spennende nyheter og oppdateringer fra Audi i 2018. Dette er et viktig år for oss, modellporteføljen fornyes og utvides med alt fra ny A1 til vår første fullelektriske SUV, sier Elin Sinervo, direktør for Audi Norge.

Ny frontfanger gir 2019-modellen av Audi A4 et mer aggressivt uttrykk på sport – og designmodeller. I tillegg blir den nye utstyrspakken S line Competition tilgjengelig for første gang på Audi A4. Oppgraderingene gjelder både stasjonsvognen A4 Avant og Sedan-utgaven.

S line-eksteriørpakken inkluderer den nye, mer markante fangeren med skarpe kanter og iøynefallende luftinntak. I S line-pakken har grillen 3D-liknende riller og et skarpt blad som fullfører de distinkte linjene i grillen. Den brede bakfangeren blir også standard på 2019-modellen, samt at to store, trapesformede enderør erstatter dagens runde eksosrør. Nytt design på felgene blir også tilgjengelig på 2019-modellen.

S line Competiton-pakken får sin debut på Audi A4. I tillegg til innholdet i S Line-eksteriørpakken inneholder den en rekke nye elementer – blant annet den skarpe frontspoileren, utbygd kanallist i kontrastfargen Selenit silver, bakspoiler hentet fra RS 4 og den nye Turbo Blue-lakken. I tillegg får du de fire ringene på den nedre delen av bakdørene i svart eller sølv, avhengig av fargevalget ditt.

Utstyrspakken tilbyr også kundene nye teknologiske løsninger, Audi Sport 19-tommers felger, sportsunderstell og LED-frontlykter.

Interiøret bygger videre på interiørpakken S Line Black, kombinert med karbon-detaljer hentet fra RS-modellene, tre-eiket sportsratt og svarte seter i delskinn. Alternativt kan kundene velge sportsseter i blant annet magma-rødt.

2019-modellen av Audi A4 blir tilgjengelig for bestilling mot slutten av 2018.

Audi A4 Sedan
Audi A4 interiør