Astrid S følger opp suksessen

Astrid S gikk til topps på Spotify i sommer med “Such A Boy”, og nye tall viser at hun har strømmet over 600 millioner ganger i tjenesten.  er hun klar med den nye singelen “Think Before I Talk”, før hun reiser ut på en omfattende verdensturné.

Låten handler om at vi mennesker kan si ting vi ikke mener fordi vi er såret, frustrert eller kanskje sinte. Jeg håper folk kan relatere seg til denne låten, og at vi alle tenker oss om to ganger før vi sier noe sårende neste gang vi er i en opphetet situasjon, forteller Astrid.

Hør "Think Before I Talk" HER.

Blant bidragsyterne på "Think Before I Talk" finner vi låtskrivere som Grammynominerte Andrew Cedar, Madison Love og Scott Harris. Låten er produsert av nevnte Cedar i samarbeid med Earwolf (Thomas Eriksen). Tony Maserati, som tidligere har jobbet med artister som Beyoncé og Lady Gaga, står bak miksen.

Neste måned reiser Astrid S på sin hittil største headliner-turné – “Party´s Over World Tour”. Turnéen strekker seg gjennom Europa, Nord-Amerika og New Zealandi tillegg til en rekke datoer i Norge. Flere av konsertene er allerede utsolgt.

Saturday 2nd / Popaganda, Stockholm, Sweden

Friday 24th / Meieriet, Sogndal, Norway

Saturday 25th / USF Verftet, Bergen, Norway

Migos er snart klare med «Culture ll»22.1.2018 19:01Pressemelding

Raptrioen fra Atlanta slapp nettopp låta «Supastar», som er den nyeste smakebiten fra «Culture ll» som slippes denne helga. Migos har allerede sluppet låtene «Motorsport», der Nicki Minaj og Cardi B er med, og Pharrell Williams-produserte «Stir Fry». Førstnevnte er for øyeblikket på 10. plass på Billboard-lista og har over 100 millioner streams på Spotify. Migos har de siste årene etablert seg som verdens kanskje største rapgruppe. «Culture» fra i fjor ble et av fjorårets mest suksessfulle album i USA og toppet albumlista. Førstesingelen «Bad and Boujee» gjorde også stor suksess og toppet Billboard-lista i flere uker. Nylig ble de nominert til to Grammy-priser i kategoriene Best Rap Album (for «Culture») og Best Rap Performance (for «Bad and Boujee»).

Sophie Elise slipper musikkvideo til "In My Head"22.1.2018 16:19Pressemelding

Etter fjorårets debut som låtskriver og låtsamarbeidet med svenske Joakim Lundell, slapp Sophie Elise første uka i januar sin nyeste singel, «In My Head». «In My Head» er resultatet av en skrivesession med fokus på det enkle. Låten er skrevet med det samme teamet som hun skrev «All Your Friends» med i 2017. Låten gikk rett til #3 på Spotify i Norge i august. «In My Head» nærmer seg allerede 1 million avspillinger på Spotify og har blitt listet hos NRK MP3. SE MUSIKKVIDEOEN TIL "IN MY HEAD" HER Musikkvideoen har nesten blitt sett 16 000 ganger, siden release i går. «In My Head» er skrevet av Sophie Elise Isachsen, Elias Näslin og Nicklas Lif. Näslin, som representerer produksjons- og topline-teamene «The Family» og «The Priest and The Beast», har produsert låten. Teamene har jobbet med artister som IggyAzalea, J-Lo, 5th Harmony og Enrique Iglesias. Näslin har også jobbet med Soleima og Marcus & Martinus, for å nevne noen.

Mabel ute med ny singel19.1.2018 13:48Pressemelding

Mabel er i dag ute med den nye singelen «Fine Line». På låten har hun teamet opp med Not3s. Om den nye låten sier hun selv: “is a playful track that I wrote about that fun phase at the beginning of a relationship when you're trying to figure each other out. It's about getting lost in something without losing yourself completely and how that's exciting but also dangerous”. 2018 har startet bra for Mabel. Hun er en av tre nominerte til den prestisjetunge 2018 BRITs Critics’ Choice award sammen med Stefflon Don og Jorja Smith og jobber for tiden med debutalbumet. I mars legger hun ut på veien og varmer opp for Harry Styles. 21. mars kan hun oppleves live i Oslo Spektrum. Mabel begynte å spille piano da hun bare var fem år gammel. Med mamma Neneh Cherry og pappa Cameron McVey (Massive Attack) fikk hun oppleve turnelivet i en tidlig alder og bestemte seg for at musiker, det ville hun ikke bli. Men så ble interessen for musikken vekket og hun begynte å studere produksjon og musikkteori på un

Årets kaldeste låt fra Ezzari & Kald Flamme - "Isbjørn"19.1.2018 11:16Pressemelding

Etter å ha rundet av et solid 2017, på både musikk og TV fronten, er unggutten Ezzari i dag tilbake med årets første og kaldeste låt, "Isbjørn", med kompisen Kald Flamme. "Jeg hørte først om Kald Flamme da han droppa «Bala med» via YouTube-kanalen YLTV, som var en låt jeg likte ekstremt godt, og som jeg med en gang hørte var inspirert av franske artister jeg selv blir inspirert av. Jeg sendte han en Insta-DM og ga han creds. Vi holdt kontakt og avtalte å møtes og jobbe sammen i Neon Gorilla Studios (Anders Nilsen & André Jensen) i Oslo. I løpet av to dager hadde vi denne bangeren klar, og vi er super fornøyd med resultatet." - Ezzari HØR "EZZARI & KALD FLAMME - ISBJØRN" HER "Låta er fresh og melodisk, samtidig som det er en hard trap-låt. Det er en vibe jeg mener ingen i Norge i det hele tatt har nærmet seg, det er noe nytt i landet og jeg håper folk liker det! Jeg vil si de største inspirasjonene for låta er franske Djadja & Dinaz og danske Molo. Låta handler om at vi er «kalde som en

Def Leppard på streamingtjenester19.1.2018 08:00Pressemelding

I dag slapp Def Leppard hele sin katalog på streamingtjenester. Det legendariske rockebandet har gjennom årene hatt hitter som “Animal”, “Let’s Get Rocked” og "Pour Some Sugar On Me", for å nevne noen. Fra deres begynnelse med The Def Leppard E.P (1978) og frem til i dag har bandet solgt over 100 millioner album verden over, bare i USA solgte Pyromania and Hysteria 10 millioner. Her hjemme gikk de i 1987 #1 på VG-Lista med albumet Hysteria. Om slippet på streamingtjenestene sier vokalist Joe Elliott: “It is with a mixture of relief & euphoria that we now see our entire catalogue finally getting a digital release. Having embraced every other format with open arms, especially & more recently the re-emergence of vinyl, we’re now going to be available to everyone everywhere and honestly, it’s as exciting as the original releases were”. I desember vil bandet holde elleve konserter hvor de vil fremføre hele Hysteria samt andre hitter fra deres karriere. 1. desember Dublin, 3 Arena 2. desembe

Cashmere Cat med nytt stjernesamarbeid16.1.2018 18:08Pressemelding

Kl. 18 slapp Cashmere Cat, Major Lazer og Tory Lanez låta «Miss You». Det er første gang disse tre artistene slipper et spor sammen, men Cashmere Cat og Tory Lanez samarbeidet på låtene «Trust Nobody» og «Throw Myself A Party» i fjor. «Miss You» er co-skrevet av Ed Sheeran som tidligere har vært med å skrive Major Lazers monsterhit «Cold Water». I fjor slapp den norske produsenten sitt kritikerroste debutalbum «9», der han blant andre samarbeidet med The Weeknd, Selena Gomez , Ariana Grande, MØ og Tory Lanez. Han ble nylig nominert til tre Spellemann-priser i kategoriene årets album, årets produsent og årets popsolist. Han er for øyeblikket på turné med MØ i Nord-Amerika.