Astrid S følger opp suksessen

Astrid S gikk til topps på Spotify i sommer med “Such A Boy”, og nye tall viser at hun har strømmet over 600 millioner ganger i tjenesten.  er hun klar med den nye singelen “Think Before I Talk”, før hun reiser ut på en omfattende verdensturné.

Låten handler om at vi mennesker kan si ting vi ikke mener fordi vi er såret, frustrert eller kanskje sinte. Jeg håper folk kan relatere seg til denne låten, og at vi alle tenker oss om to ganger før vi sier noe sårende neste gang vi er i en opphetet situasjon, forteller Astrid.

Hør "Think Before I Talk" HER.

Blant bidragsyterne på "Think Before I Talk" finner vi låtskrivere som Grammynominerte Andrew Cedar, Madison Love og Scott Harris. Låten er produsert av nevnte Cedar i samarbeid med Earwolf (Thomas Eriksen). Tony Maserati, som tidligere har jobbet med artister som Beyoncé og Lady Gaga, står bak miksen.

Neste måned reiser Astrid S på sin hittil største headliner-turné – “Party´s Over World Tour”. Turnéen strekker seg gjennom Europa, Nord-Amerika og New Zealandi tillegg til en rekke datoer i Norge. Flere av konsertene er allerede utsolgt.

Saturday 2nd / Popaganda, Stockholm, Sweden

Friday 24th / Meieriet, Sogndal, Norway

Saturday 25th / USF Verftet, Bergen, Norway

BLUE LIPS fra Tove Lo ute i dag17.11.2017 14:35Pressemelding