«Åsted Norge» med spesialsending om forsvinningssaken i Lørenskog

Førstkommende mandag kl. 21.40 kommer «Åsted Norge» med en spesialsending om forsvinningssaken der politiet mener at 68 år gamle Anne-Elisabeth Hagen er bortført fra sitt hjem.

Politiet mener Hagen er bortført fra boligen hun deler med milliardærektemannen Tom Hagen på Fjellhamar i Lørenskog kommune.

De siste ti ukene har de jobbet i det skjulte for å finne svaret på hva som har skjedd med 68-åringen. Først onsdag denne uken gikk politiet ut med saken, fordi de trenger hjelp fra publikum.

Programredaktør i TV 2, Jarle Nakken, håper at en «Åsted Norge»-sending kan bidra med tips av betydning for politiets videre arbeid.

- Dette er en ekstraordinær sak som vi aldri har sett maken til i Norge, og vi opplever at det er et stort informasjonsbehov hos publikum. Derfor er det naturlig for oss å koble på Åsted Norge-redaksjonen og gi seerne en spesialsending, sier Nakken.

«Åsted Norge - kidnappingen» sendes mandag kl. 21.40 på TV 2 og TV 2 Sumo.

For spørsmål kontakt pressekontakt Siril Vatne Meling på tlf. 970 43 166 eller sme@tv2.no.

Siril Vatne MelingPR- og medierådgiver

Pressekontakt for Korrespondentene, Åsted Norge, Kielergata, TV 2 hjelper deg, Helsekontrollen, Matkontrollen, Sommerhytta, Hvem drepte Birgitte.

970 43 166‬Siril.VatneMeling@tv2.no