Årsrekord for «Åsted Norge» på TV 2

«Åsted Norge» ble i går kveld sett av 556.000 seere på TV 2, som er årsrekord. Samtidig satte «Jakten på kjærligheten» sesongrekord.

Åsted Norge. Foto: TV 2.

Med 556.000 seere fikk «Åsted Norge» en andel på 40,7% i den kommersielle målgruppen 20-49 år og 45,4% i aldersgruppen 10-79 år.

- Det er fantastisk at «Åsted Norge» klarer å samle så mange seere uke etter uke. Programmet fortsetter å imponere og fortetter å engasjere, og befester sin posisjon som en hjørnestein i TV 2s sendeskjema, sier TV 2s programredaktør Jarle Nakken.

Også «Jakten på kjærligheten» fortsetter å vokse, og med 370.000 seere ble det sesongrekord på TV 2 i går kveld. Programmet fikk en andel på 29,7% i den kommersielle målgruppen 20-49 år og 31,6% i aldersgruppen 10-79 år.

Jan-Petter DahlPR- og mediesjef

Kontaktperson for spørsmål fra media rundt programmene som sendes på TV 2-kanalene. Pressekontakt for Skavlan, Nyhets- og sportsprofiler, sportseventer og Allsang på Grensen.

928 60 363jan-petter.dahl@tv2.no

Åsted Norge. Foto: TV 2.