Arrangerer fagmesse

For tredje år på rad arrangeres en Fagmesse Bygg i vest. 26. mai går 11 produktleverandører innenfor bygg sammen for å skape et bransjefellesskap der lokale arkitekter, rådgivere, entreprenører og byggherrer får en samlet og faglig oppdatering fra markedet.

I 2014 og 2015 ble messen arrangert i Bergen. Denne gang arrangeres mesen i lokalene til Senab Eikeland i Stavanger. Alle de 11 leverandørene stiller med messestand, i tillegg til at det holdes presentasjoner og foredrag gjennom hele dagen.

Høydepunktet er arkitekt Martin Brunner fra Snøhetta Works, som blant annet har jobbet på prosjekter som Tverrfjellhytta på Hjerkinn og Kunst- og designhøyskolen i Bergen.

– Rogaland er et marked i endring. Vi ønsker å samle aktører innenfor bygg nettopp i dette lokalsamfunnet, for å skape rom for utveksling av tanker og ideer. Samtidig gir vi den besøkende nye impulser gjennom presentasjoner av våre produkter. Fellesskap inspirerer og skaper motivasjon, noe vi ønsker å bidra med, denne gang i Rogaland.