Arif slipper "Hvem Er Hun"

Arif følger opp "Eskimoblod" med "Hvem Er Hun", en låt for alle som leter etter den rette.

Mye har skjedd siden Arif laget klassikeren “HighEnd / Asfalt”- han har vunnet Spellemann, fått over 100 millioner streams, samarbeidet med Høyer om en kleskolleksjon og solgt ut Oslo Spektrum. Det siste året har han spilt konserter i hele landet, og i slutten av mai slapp han singelen «Eskimoblod», første låt ut fra hans kommende album. Nå slipper han «Hvem Er Hun» 28. juni via Nora Streams, produsert av Kastel og Filip Kollsete. Låta er allerede listet på P3X og «Ukas låt» på NRK P3.

«En låt for alle som leter etter den rette» - Arif

I disse tider er Arif en av stadig færre artister som velger å blottlegge seg gjennom kunsten sin, og ikke nødvendigvis gjennom sosiale medier og rampelyset. En historieforteller fordi han faktisk har noe på hjertet.

«Hvem Er Hun» er ute 28. juni via Nora Streams.

Sony Music Entertainment Norway A/S utgir bl.a. Beyoncé, Madcon, The Chainsmokers, Kygo, Alan Walker, Maria Mena, Camila Cabello, Khalid, Calvin Harris, Marcus & Martinus, Miley Cyrus, Justin Timberlake, Katastrofe, EMIR, Amanda Delara, Foo Fighters, Morgan Sulele, Ina Wroldsen, Hkeem, P!nk, Bruce Springsteen m.fl.