Årets kåringer i XL-BYGG, Blink Hus og Hellvik Hus

5.2.2016 11:44 | Nordek AS

Nordek Fagmesse 2016 ble arrangert på Hamar i dagene 2. - 4. februar 2016 og samlet 54 leverandører og medlemsbedriftene i XL-BYGG, Blink Hus og Hellvik Hus. Under banketten onsdag kveld med 560 personer til stede, ble en rekke priser utdelt.

Fv: Markedskoordinator XL-BYGG Monica Kjørum, Tom Myrslo,  Knut Erik Sundsvold, Øyvind Hepsøe, Ola Rygg, Geir Wilhelmsen og kjededirektør XL-BYGG Willy Flermoen. Foto: Lars Martin Bøe
Fv: Markedskoordinator XL-BYGG Monica Kjørum, Tom Myrslo, Knut Erik Sundsvold, Øyvind Hepsøe, Ola Rygg, Geir Wilhelmsen og kjededirektør XL-BYGG Willy Flermoen. Foto: Lars Martin Bøe

Årets XL-BYGG medlem

XL-BYGG Gunnar T. Strøm i Trondheim er årets medlem i XL-BYGG for 2015.

Årets vinner har vært med i kjeden siden starten og er en svært god ambassadør for XL-BYGG. De har tatt i bruk alle verktøy fra vår rikholdige verktøykasse innen aktiviteter mot både proff og privat. De stiller aktivt opp på kjedens samlinger og er ofte å se på kurs og kompetanseheving. Bedriften har utviklet seg år etter år i et meget krevende marked, kan vise til solide resultater og vokser stadig. Årets vinner beviser veldig godt XL-BYGG som bransjens faghandelskjede innen trelast og byggevarer.

Årets Blink Hus medlem

Blink Hus Telemarkhus er årets medlem 2015 i Blink Hus. Vinneren er en fremtredende ambassadør for kjeden og deler villig sin egen kompetanse og erfaring med andre.

Vinneren fremstår med en meget god markedsprofil. Bedriften har gjennom flere år etablert en riktig balanse mellom lokal forankring og kjedeprofil. De ansatte byr på seg selv og er en del av bedriftens markedsføring på alle kommunikasjonsflater.

Målbevisst arbeid gjennom flere år har resultert i vekst og gode resultater på bunnlinjen. Dette er et kjært familiemedlem som har mange års fartstid i Blink Hus. Bedriften bidrar sterkt i kjedens ulike fora.

Årets Hellvik Hus medlem

HELLVIK HUS Romerike på Jessheim er årets medlem 2015 i Hellvik Hus kjeden. Vinneren har vært medlem i kjeden i en årrekke og har i alle år bygget sin virksomhet rundt kjedekonseptet, vært særdeles lojal og deltakende i utvalg og på kjedens samlinger.

Vinneren driver aktivt i sitt kjerneområde og er en betydelig husbygger. De bruker kjedekontoret fra A til Å i sitt daglige virke, noe som verdsettes høyt. Organisasjonen er meget godt rustet for nåtid og framtid i et marked som er i god utvikling. Bedriften kan vise til gode resultater i 2015.

Årets leverandør kåres av medlemsbedriftene i Nordek AS og ble for 2015 Glava. Vinneren fremheves med følgende egenskaper; Høy leveringsservicegrad, gode på NOBB, kvalitetsprodukter, stiller flittig opp på aktiviteter og har en god og enkel ordrefunksjonalitet.

Bilder

Last ned bilde
Fv: Jorun Marie Frøyse fra Blink Hus kjedekontor, Øystein Lia, Per Ivar Aslaksen og Jan Hoff, kjededirektør Blink Hus. Foto: Lars Martin Bøe
Last ned bilde
Fv: Kjedesjef Hellvik Hus Mikal Stapnes, markedssjef Hellvik Hus Paulfrid Hegrestad, Birger Skjerve, Geir Solbrekken, Annfinn Elvenes og Rune Gulbrandsen. Foto: Lars Martin Bøe
Last ned bilde
Fv: Lise Øverjordet i Nordek innkjøp, Asbjørn Valen, Bjørn Grasdal, Jon-Espen Hansen, Tore Bjerkeli og Innkjøpsdirektør i Nordek Erik Habberstad. Foto: Lars Martin Bøe

Om Nordek AS

Nordek AS
Briskeby Arena, Fredvang allè 10
2304 HAMAR

469 36000http://www.nordek.no

Nordek AS består av kjedene XL-BYGG, Blink Hus og Hellvik Hus. Gjennom disse markedsføringskjedene har man forretningsområdene Byggevare, Hus og Hytte.
Nordek er en attraktiv samarbeidspartner for alle bedrifter som ønsker å drive sin egen virksomhet og samtidig være tilknyttet et fellesskap som tilfører bedriften konkurransefortrinn og varige verdier.

Følg saker fra Nordek AS

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Nordek AS på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste saker fra Nordek AS

BJørndalen og XL-BYGG satser på unge skiskyttere30.10.2014 11:46Pressemelding

OLYMPIATOPPEN: Noen år tilbake etablerterte tidenes mestvinnende vintersportsutøver ”Ole Einar Bjørndalen-fondet” sammen med XL-BYGG, som har vært hans trofaste støttespiller gjennom mange år. Nå skal fondet bidra til målrettet utvikling av skiskyttertalenter de neste fire årene. Målet er å dele ut 14 profesjonelle skiskyttergevær fordelt på fire idrettslag per år, totalt 56 våpen til en utsalgspris på om lag 28.500 kroner. Nye, proffe skiskyttergevær er kostbare for idrettslagene, og skiskytterkongen har selv erfart konsekvensene av å være utstyrt med feil våpen i en viktig oppbyggingsfase.