Årets Juniper Networks Partner Marketing Manager

Markedsansvarlig i nLogic, Karoline Johnsen, har blitt utnevnt som årets Partner Marketing Manager 2015 (EMEA) av Juniper Networks, på deres årlige Marketing Academy konferanse i Amsterdam.

Utnevnelsen har Karoline fått i stor konkurranse med over 100 Juniper Elite partnere i Europa, Midtøsten og Afrika.

Hun mottar utnevnelsen grunnet hennes enestående faglige prestasjon og evne til alltid å tenke kreativt og utenfor boksen. Karoline viser målrettet fokus til å strategisk og operativt legge planer for hvordan Juniper og nLogic kan ta større markedsandeler. Karoline er alltid blid og full av positivitet. Som et resultat av dette sprer hun glede og energi til resten av teamet, både i Juniper og nLogic.

nLogic har vært en fokusert og dedikert Juniper partner, siden etableringen av selskapet i 2007. Helt fra starten har de jobbet profesjonelt med markedsføring, salg og teknologisk rådgiving med et sterkt kundefokus. nLogic har etablert seg som Juniper sin dominante samarbeidspartner i Norge og en av de ledende innen sitt fagområde i Norden.

- Jeg vil gratulere Karoline og resten av teamet for deres dedikerte engasjement til å hjelpe våre kunder med å bygge de beste nettverkene, sier Erlend Bonesvoll, Adm.dir.

- nLogic har gjennom mange år investert målrettet i å utvikle en langsiktig suksess sammen med Juniper. Karoline og resten av teamet demonstrerer hvordan opplæring, support og differensiering av Juniper sine produkter og tjenester kan skape større forretningsmuligheter, ikke minst for våre kunder. Det er derfor utrolig flott at Juniper setter pris på den profesjonaliteten Karoline legger ned i markedsføringen av vårt felles budskap. I tillegg er det veldig inspirerende, at et lite teknologiselskap i Norge, kan hevde seg i konkurransen med store internasjonale selskap. Dette gir energi og motivasjon til hele nLogic-teamet.